Hebben jullie nog uitleg nodig?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). Verder heb ik ook een veel te grote fleecejas, dus dat helpt altijd!!
Maar meestal heb ik het met rijden warm genoeg om mijn gewone winter outfit aan te kunnen houden 
Maris schreef:Dus veel van jullie rijden in gewone katoenen t-shirts ? Jeetje, dat jullie daarin niet mega zweten !
Ir111 schreef:Maris schreef:Dus veel van jullie rijden in gewone katoenen t-shirts ? Jeetje, dat jullie daarin niet mega zweten !
Nee hoor, ik rij meestal met thermo ondershirt van Icebreaker. Duur maar geweldig spul. Dan een simpel koltruitje en een winddichte fleece.
Als je echt erg transpireert zou ik het koltruitje vervangen door een dun shirtje van speciaal materiaal wat het vocht naar buiten transporteert (of gewoon weglaten). Dat werkt echt super. Ik gebruik mijn thermo shirt ook als ik lange wandeltochten doe door heuvelachtig gebied. Ondanks de kou ga je heuvel op soms toch flink zweten. Als ik mijn thermo shirt aan heb en mijn fleece gaat het goed. Dan blijf je droog. Heb 1x de fout gemaakt een katoenen shirt tussen mijn thermo en fleece te doen omdat het heel koud was en dat is dus niet grappig. Dat shirt wordt nat, ijskoud en droogt nooit meer op. Uiteindelijk uitgetrokken en ik had het toen een stuk warmer!

Verlang naar chaps of thermolaarzen oid....
) en een jas. Het is inderdaad zo dat als je eenmaal zweet je ook flink zweet, maar dat heb ik liever dan dat ik rillend te paard zit.
op stal gaan de handschoenen soms uit, de muts iig af zodat mn cap op kan, en soms de jas uit
Maris schreef:Dus veel van jullie rijden in gewone katoenen t-shirts ? Jeetje, dat jullie daarin niet mega zweten !
Brrrrrr....