uit angst niet in de trailer willen, hoe los jij het op?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marilyn_TIE

Re: uit angst niet in de trailer willen, hoe los jij het op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:12

das graag gedaan hoor saskiakefie! Knipoog
Aan alle mensen die er problemen mee hebben kijk op http://www.naturalhorsemanship.be daar zie je een filmpje van een paard die op een trailer gaat, en ik ken dit paard heel goed, dat ging vroeger nooit makkelijk op trailer, heeft ook een heel zwaar ongeluk gehad, waar de trailer is bij gekanteld (heeft in krant enzo gestaan) en toch gaat hij nu nog altijd heel netjes op de trailer, door gewoon de juiste oefeningen te doen. Echt een aanrader!!!!
groetjes

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 13:44

Mijn pony had ook geen nare ervaring en wilde er van de een op andere dag neit meer op, meerdere dingen geprobeerd bij ons was de oplossing heel simpel een laagje hooi op de plank en meneer loopt er op alsof hij nooit anders gedaan heeft weer, hoe het nou komt geen idee er was niets veranderd was dezelfde trailer en ook niet geverfd of wat dan ook.

marilyn_TIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 19:15

kan goed zijn dat je trailer ineens anders rook ofzo en dat de geur van het hooi hem heel bekent voorkwam en hem terug vertrouwen gaf.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 19:22

Ja echt heel apart we hadden ook geen andere paarden vervoerd toen, in het dekseizoen rijden we nog wel eens met onze trailer om een merrie op te halen en terug te brengen.

K_irs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 20:22

Het wordt idd vaker gedaan! Maar ik vind het ook heel zielig.

Mijn shet wou de trailler ook niet in! Maar wij hadden het opgelost door ze met zn 2en erin te zetten(wel in een trailler voor2 hoor! Knipoog ) En toen liep ze er zo in! En we moesten er samen heen dus dat kwam mooi uit!

Maar idd je pony gerustellen kan ook heel erg helpen!

x