Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

celano schreef:En je taalgebruik getuiht ook van weinig respect naar organiserende verenigingen! 'die kerel van het secretariaat'.
RianneH schreef:De TS pbde mij dat ze daar van het zomer wel heeft mogen longeren. Als dit al met uitsdrukkelijke toestemming is gebeurd, begrijp ik het ook wel, gezien het weiland toen droog was en het inrijterrein vele malen groter.
Achmeddie_ schreef:celano schreef:En je taalgebruik getuiht ook van weinig respect naar organiserende verenigingen! 'die kerel van het secretariaat'.
Verplaats je in haar situatie. Als jij boos bent heb jij ook moeite met je taalgebruik netjes houden toch?
RianneH schreef:Zal proberen het inrijden bij deze stal iets weer te geven, zodat men kan inleven
Bij een binnenwedstijd is het zo dat de grote binnenbak beschikbaar is voor de wedstrijd, hierin ligt de ring en mogen drie mensen naast de gene die net moet rijden inrijden. Iedereen die daarvoor in wil rijden, mag dat in de buitenbak, 20x60 doen.
Verder zijn de faciliteiten voor de pensionpaarden en worden niet vrijgegeven aan de wedstrijdruiters.
Het bewuste weiland, neem ik aan, ligt aan de zijkant van de stal. Dit weiland wordt zomers gebruikt voor wedstrijden en als inrijterrein. De TS pbde mij dat ze daar van het zomer wel heeft mogen longeren. Als dit al met uitsdrukkelijke toestemming is gebeurd, begrijp ik het ook wel, gezien het weiland toen droog was en het inrijterrein vele malen groter.
Avelienvd schreef:RianneH schreef:De TS pbde mij dat ze daar van het zomer wel heeft mogen longeren. Als dit al met uitsdrukkelijke toestemming is gebeurd, begrijp ik het ook wel, gezien het weiland toen droog was en het inrijterrein vele malen groter.
Ja alles leuk en aardig, idd misschien dat het van t zomer wel mocht en kon.
Maar dan kan je niet op eigen houtje beslissen om dat nu maar weer te doen.
Als je groot genoeg bent voor wedstrijden rijden, moet je ook groot genoeg zijn om je aan de geldende regels te houden.
En zo niet ja jammer dan.
Zorg dan voor een andere oplossing, desnoods dat eerst iemand aan een touwtje mee loopt.
Maar dit vind ik persoonlijk erg onbeschoft, zeker gezien hoe ze over de medewerkers daar spreekt.
femiaans schreef:ook verenigingen werken met zwarte lijsten..
Veel wel ja! Wij in ieder geval wel! femiaans schreef:RianneH schreef:Zal proberen het inrijden bij deze stal iets weer te geven, zodat men kan inleven
Bij een binnenwedstijd is het zo dat de grote binnenbak beschikbaar is voor de wedstrijd, hierin ligt de ring en mogen drie mensen naast de gene die net moet rijden inrijden. Iedereen die daarvoor in wil rijden, mag dat in de buitenbak, 20x60 doen.
Verder zijn de faciliteiten voor de pensionpaarden en worden niet vrijgegeven aan de wedstrijdruiters.
Het bewuste weiland, neem ik aan, ligt aan de zijkant van de stal. Dit weiland wordt zomers gebruikt voor wedstrijden en als inrijterrein. De TS pbde mij dat ze daar van het zomer wel heeft mogen longeren. Als dit al met uitsdrukkelijke toestemming is gebeurd, begrijp ik het ook wel, gezien het weiland toen droog was en het inrijterrein vele malen groter.
Rianne, al liggen er 10 longeercirkels op een rij, ze had géén toestemming! Op verschillende bedrijven zijn echt mogelijkheden genoeg, maar ze hebben ook nog met pensionklanten te maken. Er staat niet voor niets in het reglement dat er alleen met uitdrukkelijke toestemming je paard mag longeren! En het zal best een misverstand zijn van de TS, maar praat dat netjes uit met het secretariaat ipv in het openbaar de vereniging een snier te geven.(Iedereen is schuldig, behalve de TS)Daarbij denk ik zomaar dat de TS daar ook niet meer hoeft te starten, ook verenigingen werken met zwarte lijsten..
RianneH schreef:Maar wou hiermee aangeven waarom ze dacht dat ze dit keer ook kon gaan maken.
sandr0 schreef:Als je paard het longeren echt nodig heeft omdat je anders jeproef niet kan rijden is ie misschien nog niet helemaal klaar voor wedstrijden.
spuit12 schreef:uhm ze heeft gelongeerd wat niet mag van die stal zeg maar waar je rijd. mag ze toch wel starten wat heeft de jury daar mee te maken dan ?
spuit12 schreef:uhm ze heeft gelongeerd wat niet mag van die stal zeg maar waar je rijd. mag ze toch wel starten wat heeft de jury daar mee te maken dan ?
Maar de vereniging gebruikt het terrein van Hc de Hoeve, maar niet het weiland. Dus het geval blijft hetzelfde, niet netjes.' jolentinus schreef:de staleigenaar zou me vermoorden als ik nu in het land ging longeren... jah of mijn paard mag daar dan volgend jaar staan zonder extra voer.. het gras gaat dan ook kapot

)