Pikeur cap te groot geworden??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

co2

Re: Pikeur cap te groot geworden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 21:30

Als er trouwens iemand is die een GPA maatje 53 wilt ruilen voor een 54.. ik houd mij aanbevolen Schijnheilig

Timon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 17:17

daar heb ik ook last van allen van mij hh pro leather, toen het gebeurde had ik hem pas 2 maanden dus teruggeweest met bon en ik heb een nieuwe gekregen en heb hier geen last meer van gehad.

Ireentjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 20:30

Ik heb zelf een HH cap, maar ook met hetzelfde probleem.. bovendien heb ik vorige week mijn haar permanent laten stylen wat nu dus betekend dat ik met stijl haar en een platter hoofd door het leven ga Clown Mijn cap is nu zo'n 2 maten tegroot, zakt voor mijn ogen..
Ik wist ook niet dat je je cap iets kleiner moet kopen, maar zeker iets wat ik de volgende keer mee ga nemen voor ik een nieuwe cap koop!

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 12:35

Ik ben zaterdag terug geweest met mijn pikeurcap. Hij is niet veel te groot maar is wel groter geworden. Nu krijg ik van de winkel een een soort ring die ik aan de binnenkant van mijn cap kan bevestigen zodat hij weer goed zit. Wel baal ik hier enorm van omdat ik niet voor niets een goed/dure cap had gekocht. Ik ben wel blij dat meerdere mensen er last van hebben zodat ik dat kon melden in de winkel.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 17:35

die van mij is ook zeker wijder geworden, als ik dan soms klappers maak over hindernissen valt ie zo naar voren. wat voor ring is dat dan?! wil ik ook wel Bloos

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 08:32

Gewoon effe naar vragen in de winkel. Ze hebben me nog niet gebeld dus kan er zelf nog niets over zeggen. Het is volgens mij gewoon schuimrubber dat ze aan de binnenkant van je cap vastzetten

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 08:39

Ik heb er ook last van... heb nu een inlegkruisje doormidden geknipt, op elkaar geplakt en dit zo in mn cap gedaan. Neemt ook nog eens zweet op Clown

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 19:53

Goed dat ik dit topic lees! Ik wilde ook een GPA aanschaffen!

estella81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 08:43

Biertabje schreef:
die van mij is ook zeker wijder geworden, als ik dan soms klappers maak over hindernissen valt ie zo naar voren. wat voor ring is dat dan?! wil ik ook wel :o

bij http://www.dabo-design.nl verkopen ze handige inleg dingetjes voor je cap. Die zitten dan vast met klitteband zodat ze er ook niet uit kunnen vallen. werkt bij mij prima.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 13:58

Nibbit schreef:
Ik heb er ook last van... heb nu een inlegkruisje doormidden geknipt, op elkaar geplakt en dit zo in mn cap gedaan. Neemt ook nog eens zweet op :+

zit je dan met je cap van een paar honderd euro en een inlegkruisje op je voorhoofd!! _O- :')

ik heb er met 1 van mijn caps ook last van gehad, maar nooit zo dusdanig dat hij gigantisch ging wiebelen of iets...

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 14:12

Ik meld me ook!! Heb nu al 3 jaar een gpa pikeur, maar veelste groot geworden.

Heb een maat 61 opgehad, zat redelijk maar net top. Dus moest ik de 62 maar nemen, baal er nog van.

Ik vlecht nu m'n haar helemaal in, en doe dan m'n cap op, dan is m'n hoofd dus iets dikker. Ga ik rijden met een paardenstaart is het bijna geen doen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 17:19

Omdat dit een topic uit 2007 is wat omhoog geschopt is hier een slotje.