versneld promoveren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re: versneld promoveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 08:03

Volgens mij mag het idd wel gewoon. Op dat moment mag ze een ongeklasseerd paard ook meteen in het L1 uitbrengen dus mag ze dan ook versneld promoveren.

Overigens ga ik dat ook doen met mijn jonge paard. Paar keer B starten voor de ervaring zonder kans op verliespunten Clown en dan direct het L1 in.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 13:13

Fitzroy schreef:
Overigens ga ik dat ook doen met mijn jonge paard. Paar keer B starten voor de ervaring zonder kans op verliespunten Clown en dan direct het L1 in.

Maar in de L1 kan je nooit lager komen dat 0, dus zou dat niet uitmaken...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 13:25

Klopt, als je verlies in de L1 rijd, gaan die punten er alleen vanaf als je al winst hebt gereden, je kan nooit op negatieve wp uikomen.

ChelseaAyLee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 23:34

Hallo allemaal voor degenen die het willen weten, ik heb antwoord gekregen van de knhs: Geachte mevrouw van Otterloo, Als u M1 dressuur geklasseerd bent, dus M1 + 1 winstpunt, mag uw verneld promoveren van de B naar de klasse L1 dressuur. Dit betekent dat u dan niet eerst 10 winstpunten in de B hoeft te halen om over te mogen naar de klasse L1, maar bijvoorbeeld ook al met een stand van B + 6 over mag naar de L1. Dit mag alleen als u een winstpunt in de klasse M1 dressuur heeft gehaald. Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben, Met vriendelijke groet, Mw. M. GotinkMedewerkster Basisdienstverlening, afdeling wedstrijdregistratieRegio Noord-Holland, Zuid-Holland en Zeeland. Conclusie het mag dus wel. Ieder geval bedankt voor het meedenken.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 23:35

Oké, dat is duidelijk. Lachen

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 08:31

Idd dus toch zoals ik dacht.

Bedankt voor de tip trouwens, ik was even vergeten dat je nooit lager kon komen dan L1+0 Clown

westernChik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 11:19

ChelseaAyLee schreef:
Hallo allemaal voor degenen die het willen weten, ik heb antwoord gekregen van de knhs: Geachte mevrouw van Otterloo, Als u M1 dressuur geklasseerd bent, dus M1 + 1 winstpunt, mag uw verneld promoveren van de B naar de klasse L1 dressuur. Dit betekent dat u dan niet eerst 10 winstpunten in de B hoeft te halen om over te mogen naar de klasse L1, maar bijvoorbeeld ook al met een stand van B + 6 over mag naar de L1. Dit mag alleen als u een winstpunt in de klasse M1 dressuur heeft gehaald. Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben, Met vriendelijke groet, Mw. M. GotinkMedewerkster Basisdienstverlening, afdeling wedstrijdregistratieRegio Noord-Holland, Zuid-Holland en Zeeland. Conclusie het mag dus wel. Ieder geval bedankt voor het meedenken.

oh dit is mooi
vriendin van me rijd met ene paard M1+9 en met der andere paard was ze gewoon B gestart ze wist dat ze L1 mocht starten
maar omdat het paard nogal een stresskip is is ze gewoon in de B begonnen voor ervaring
naja elke wedstrijd dikwinst en prijs in paar wedstrijdjes had ze dus der 10 wp
nu gaat ze L1 starten, maar de KNHS had 2 coupons niet binnen gekregen, dus hadden ze haar daar op B+8 staan
ze vroeg zich dus af of ze dan wel morgen L1 kon gaan starten
maar nu kan ik haar vertellen dat dat dus gewoon kan

pearlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 11:21

Ik meende dat je wel mag kiezen of je B of L1 start (wanneer je M1 met winst hebt gereden) maar dat wanneer je eenmaal gekozen hebt, je die klasse uit moet rijden.
Versneld promoveren mag toch alleen wanneer je twee paarden Z met winst hebt gereden? Dan mag je halverwege de klasse B doorstromen naar het L. Volgens mij mag dat niet wanneer je M hebt gestart en dan met je nieuwe paard kiest toch in de B te beginnen, ik meende dat je dan de klasse uit moet rijden.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 11:25

Pearlie, lees nou eens wat de knhs stuurt? Met dat de gekozen klasse blijvend is (zoiets staat er in de reglementen) bedoelen ze dat als je voor het L hebt gekozen je niet meer terug naar het B mag. Versneld promoveren mag wel!

pearlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 11:26

Charaz schreef:
Pearlie, lees nou eens wat de knhs stuurt? Met dat de gekozen klasse blijvend is (zoiets staat er in de reglementen) bedoelen ze dat als je voor het L hebt gekozen je niet meer terug naar het B mag. Versneld promoveren mag wel!

Dat heb ik gelezen, maar ik heb óók het reglement van de kNHS gelezen en daar stond dat in.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 12:56

pearlie schreef:
Charaz schreef:

Dat heb ik gelezen, maar ik heb óók het reglement van de kNHS gelezen en daar stond dat in.

Neen, dat staat er niet Knipoog .

Artikel 125 2f van het dressuurregelement van de knhs:

In alle gevallen is de keus bindend, met dien verstande dat ruiters die op grond van de reglementen in een hogere klassen uit hadden mogen komen versneld kunnen promoveren naar die klasse