Overigens ga ik dat ook doen met mijn jonge paard. Paar keer B starten voor de ervaring zonder kans op verliespunten
en dan direct het L1 in. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en dan direct het L1 in. Fitzroy schreef:Overigens ga ik dat ook doen met mijn jonge paard. Paar keer B starten voor de ervaring zonder kans op verliespuntenen dan direct het L1 in.
ChelseaAyLee schreef:Hallo allemaal voor degenen die het willen weten, ik heb antwoord gekregen van de knhs: Geachte mevrouw van Otterloo, Als u M1 dressuur geklasseerd bent, dus M1 + 1 winstpunt, mag uw verneld promoveren van de B naar de klasse L1 dressuur. Dit betekent dat u dan niet eerst 10 winstpunten in de B hoeft te halen om over te mogen naar de klasse L1, maar bijvoorbeeld ook al met een stand van B + 6 over mag naar de L1. Dit mag alleen als u een winstpunt in de klasse M1 dressuur heeft gehaald. Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben, Met vriendelijke groet, Mw. M. GotinkMedewerkster Basisdienstverlening, afdeling wedstrijdregistratieRegio Noord-Holland, Zuid-Holland en Zeeland. Conclusie het mag dus wel. Ieder geval bedankt voor het meedenken.
Charaz schreef:Pearlie, lees nou eens wat de knhs stuurt? Met dat de gekozen klasse blijvend is (zoiets staat er in de reglementen) bedoelen ze dat als je voor het L hebt gekozen je niet meer terug naar het B mag. Versneld promoveren mag wel!
pearlie schreef:Charaz schreef:Pearlie, lees nou eens wat de knhs stuurt? Met dat de gekozen klasse blijvend is (zoiets staat er in de reglementen) bedoelen ze dat als je voor het L hebt gekozen je niet meer terug naar het B mag. Versneld promoveren mag wel!
Dat heb ik gelezen, maar ik heb óók het reglement van de kNHS gelezen en daar stond dat in.
.