Equitheme bomber-jack

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

BE_GENTLE

Re: Equitheme bomber-jack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:03

Ik heb de dunnere versie van deze jas.. ik vind het een super fijne jas.. ik rijd er gewoon de hele les mee niet te warm niet te koud.. heb geen problemen met deze jas..

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:22

Ik heb deze jas ook (zomerversie), maar als ik er een les mee zou rijden ben ik bang dat het water eronderuit stroomt... Het is een hele mooie jas, maar die binnenkant is idd binnen notime viezig nat! Er zit wel een ritsje in onder 1 arm, maar dat is aardig zinloos. Ik heb hem dus alleen aan om te longeren ofzo, ga er zeker niet mee rijden.

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 22:09

de conclusie is denk ik dat alleen de ongevoerde zomerjas dit probleem heeft.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 22:15

Ik heb zowel de winter- als de zomeruitvoering. Vooral bij de zomeruitvoering heb ik van het natworden aan de binnenkant wel enigszins last. Bij de winterjas niet. Nu rijd ik echter nooit met jas (behalve buitenritten) dus voor mij is het niet zo'n probleem.

Overigens zijn deze jassen echt, maar dan ook echt waterdicht. Van de zomer op vakantie in Finland 6 uur in de regen buitengereden. Alles wat onder de jas had gezeten, was nog kurkdroog. En daar valt ook wat voor te zeggen!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 22:18

ja ze zien en voelen niet echt waterdicht, maar ze zijn het toch echt wel! apart is dat....

EquiNatura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 12:29

en het is een bomber-jack, dus je zit ook niet met je kont op de jas als je gaat rijden en hij waait niet op.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:27

Ik had de zomerversie van dit jack... hetzelfde probleem. Heb nu een bomberjack van PK. Geen idee of ie wel goed waterdicht is maar ik rij toch zelden tot nooit in de stromende regen. Ik was 2 keer zoveel kwijt maar 't PK jack ademt wel... en dat vind ik een stuk belangrijker.