leren laarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anieke89

Re: leren laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:16

Laura_ schreef:
kan je met leren laarzen meteen rijden? zonder dat ze lelijk ofzo worden

Ik heb mijn leren laarzen altijd gewoon aangetrokken en ben er mee gaan rijden. Ze zijn er voor gemaakt om mee te rijden dus lijkt me vreemd als dat niet meteen zou kunnen. Echt heel fijn reed het niet maar ok Tong uitsteken even doorbijten en na ong 2 weken zaten ze bij mij als gegoten.
Deze week komt mijn nieuwe paar, hopen dat die ook meevallen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:36

Ik rij altijd met schoenen en chaps dus ik weet er niks van.
Maar uit nieuwsgierigheid: 'Hoort' het zo dat je echt pijn hebt in het begin?

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:37

ik had niet echt pijn, maar het leer drukte eerst wel op die knobbel op mn enkel waardoor ik halverwege de les geen gevoel meer in een paar tenen had, of dat die gingen tintelen Tong uitsteken

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 11:12

Ik wil mijn laarzen aan het begin wat hoger hebben bij je knieholte. Als je laars dan inzakt, blijft die bij de knieholte mooi hoog, en dan heb je niet dat je daar een stuk rijbroek ziet. Dat vind ik namelijk niet zo mooi Clown
Bij mij hebben ze daarom altijd nog pijn gedaan in het begin, omdat ze achter dan eigenlijk iets te hoog zijn.

joyce_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 22:00

Ik heb pas Derby's gekocht, weet niet welk type maar ze zijn best grof. Heb ze een tijdje in huis aangehad. Met traplopen horen ze dat drie huizen verder maar ok Clown
Eerste keer rijden was geen succes, erg veel pijn op de knobbels van mn enkels, en aangezien ik normaal gesproken jodphurs en chaps aan heb voelt het ook allemaal een beetje raar. Ik geeft toch de voorkeur aan eerst in huis inlopen.