De TNT-soap: TNT blundert en ontkent

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: De TNT-soap: TNT blundert en ontkent

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 10:23

Idd randalinpony
Je betaald al een bepaald bedrag voor verzenden en daarmee nemen hun die dienst aan. En een dienst waar je voor betaald krijgt hoor je gewoon uit te voeren.
Het is geen vrijwilligers werk wat de TNT doet, ze krijgen er gewoon voor betaald Lachen

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 15:58

nou als vakantie kracht is het wel bijna vrijwilligerswerk... (gelukkig werk ik op zaterdag)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 16:26

ja duh...dat is voor elke jongere met elk beroep...bevalt dat niet lekker thuis blijven Tong uitsteken
Je mag daar niet een klant onder laten lijden, die bepaald niet of iemand er graag werkt of het loon genoeg vind.
Tnt verdient genoeg aan de prijzen die betaald worden, wat hij door rekent aan zijn personeel is niet aan de klanten.

Ga in staking zou ik zeggen Tong uitsteken

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 16:37

Renvers schreef:
Maar heb je het wel verzekerd laten verzenden?
Ik heb namelijk ook meerdere keren gehad, niet verzekerd verzonden, een Ankypad, en een keer stel bandages kwijt geraakt. Tja, ik ben er heel boos over geworden, maar uiteindelijk helpt het niets. Maar bij verzekerd verzenden zijn ze verplicht jou het aankoop bedrag tot €500,- terug te betalen. Ik heb zojuist een zadel gekocht, en wél verzekerd laten verzenden. Dan krijg ik altijd nog €500,- terug als er iets misgaat.

Succes meid! Hopen dat alles goed komt.

zelfs met verzekerd verzenden kan boel misgaan

zoals de postbode van buurman, gaf af aan mij, maar tekende zelf Koe mag toch ook niet
tnt zal erna zeggen dat gewoon afgegeven en ondertekend is hoor

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 18:53

Lekker verhaal met dat zadel. Je hebt echt geluk dat je 'm alsnog gekregen hebt.
Ik heb via Marktplaats dressuurbordjes gekocht. Volgens TNT hebben ze die ook bij ons afgeleverd, maar we hebben niets gehad.
Aangezien het een standaard zending was en er niet voor getekend hoefde te worden, heb ik geen poot om op te staan en heb ik dus geen bordjes Boos!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 18:59

Ze heeft hem toch nog niet gekregen?

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:08

Liezel1 schreef:
ik heb het ook al meerdere keren meegemaakt....
een cap die ik via marktplaats verkocht had en opgestuurd als pakketpost via TNT...
na een week hadden die mensen nog steeds niets ontvangen en de track&trace zei dat het allang bezorgd moest zijn...
ik in de stress "wat is er fout gegaan" en koper in de stress "ik ben opgelicht"..
de week erop moesten de kopers hun oud papier buiten zetten en in een van de dozen zat iets hards dat rammelde, dus hebben ze de doos open gemaakt...
daar zat dus de gloednieuwe cap van € 100 in die ik had opgestuurd.. wat bleek? Toen het pakje werd aangeboden waren die mensen waarschijnlijk niet thuis. De pakketservice heeft heeft het pakketje toen maar bij de andere dozen in de open schuur gezet... als die mensen niet zo oplettend waren geweest, was er dus een gloednieuwe, dure cap door de papiervermaler heen gegaan....

Dat klinkt bekend... We hebben een pas op voor de hond bordje bij de poort hangen en de TNT-mensen zijn schijnbaar bang voor hondjes Clown

We hebben al meerdere keren zo'n briefje gehad dat er zogenaamd niemand thuis zou zijn (terwijl we dan gewoon binnen zitten Nagelbijten / Gniffelen) Twee keer dat een pakket gewoon over het hek was gegooid, waarvan één keer in de regen. En nog een keer dat ze het Búiten het hek laten staan...

Ik ga m'n spullen tegenwoordig maar gewoon ophalen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:11

Het is toch te gek hoeveel dingen je hier voorbij ziet komen...

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:25

Via mijn werk zijn wij al zo vaak dingen kwijt geraakt, die tevens ook nooit teruggevonden zijn, heel soms konden we gelukkig nog een kleine tegemoetkoming krijgen, maar ook niet altijd.....
Op aanraden van TNT versturen wij dus alles alleen nog maar onder rembours in NL en naar het buitenland per koerier, weet je zeker dat het aankomt, weet je zeker dat wanneer het kwijt mocht raken, jij als verzender een vergoeding krijgt.........

Ik hoop voor jullie dat jullie iets kunnen ondernemen tegen TNT

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:33

Natuurlijk raad TNT dat aan Geld, geld!

Zouden ze expres dingen kwijt raken? Duivel

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:36

ROFL

hoe meer post kwijt raakt, hoe hoger je bonus aan het einde van het jaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:37

Mag je kiezen uit een groter kerstpakket Haha!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:39

En als kerstpakket delen ze alle kwijtgeraakte pakketten van het hele jaar uit Verdrietig Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:40

*proest* *LOL*

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:43

Gelukkig heb ik nog geen ervaringen met het bezorgen op het verkeerde adres, wel van véél te laat bezorgen.

Ik had iets gekocht via Bokt en donderdag waren de peesjes bij TNT op de post gegaan. Volgens de site moet ik ze dan de eerstvolgende werkdag binnen krijgen, maar vrijdag was er niets gekomen. Ook zaterdag en maandag kreeg ik niks binnen. Uiteindelijk is het dinsdagmiddag bezorgt, anders had ik zeker gebeld.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:51

O dat verhaal van in de schuur oid leggen en geen briefje in de bus komt mij
ook zo bekent voor Boos!

Aantal maanden geleden hebben ze bij mij het pakketje gewoon door een half openstaande
raam gepropt van mijn schuur... en ik maar wachten tot wanneer mijn pakketje komt..

Of ze leveren het af bij de buren zonder briefje in de bus te gooien terwijl ik duidelijk op
mijn deur een briefje heb hangen 'geen pakketjes bij de buren afleveren'

Maar voor mij werk verstuur ik dagelijks pakketten en palets met DHL en daar gaat ook
veel fout hoor Nagelbijten / Gniffelen

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:53

Toen het nog TPG was bezorgden ze op zaterdag en maandag geen pakketten dus dat zou het wel kunnen verklaren Ukkiee

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 19:55

miep1979 schreef:
En als kerstpakket delen ze alle kwijtgeraakte pakketten van het hele jaar uit Verdrietig Nagelbijten / Gniffelen

ROFL
Misschien moeten we maar een carrière beginnen bij TNT? Ik krijg graag veel cadeautjes Haha!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:09

Tja maar of je wat kunt met in de inhoud is een 2e Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:16

Misschien organiseren ze op een personeeluitje een ruilbeurs Bloos

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:42

ROFL

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:08

bij ons is ook al regelmatig een pakketje gewoon in de schuur gezet. en dat terwijl we gewoon thuis waren!
ff aanbellen kost zeker teveel tijd... Slapen

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:15

Wat een ellende! Ik ben benieuwd hoe dat afloopt!

Maar ze gooien dingen die per pakketpost worden verzonden ook gewoon in de brievenbus als dat past. Dat bevalt me ook niet! Kralen zijn klein maar kosten veel... zo heb ik een paket met de warde van 80 euro gewoon in de brievenbus aan de straat gekregen. Elke debiel had dat eruit kunnen halen en dan was ik mijn 80 euro kwijt geweest. Niet te begrijpen soms Scheve mond Om nog maar niet te spreken over medewerkers die gericht uit bubbeltjes-folie-enveloppen kralen halen omdat ze weten dat die daarin verstuurd worden. Ze kijken van wie het komt en waar het heen gaat en halen gericht bij bepaalde personen de kralen uit de envelop

maar ik vind het ook zo zonde om dat soort allemaal aangtekend te laten verzenden... dat maakt het alleen nog maar duurder en die krengen kosten al zoveel Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:22

Hier wordt dus ook alles in de bus gepropt....maar er is wel meer dan een postzegel voor betaald...Je kan er gewoon op wachten tot het een keer weg is....

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:26

Ik vind dat echt geen prettig idee... voor mij zijn die bestellingen altijd veel geld, ben ook maar een arm scholiertje die kan niet zo even 50 euro missen ofzo Scheve mond