bambam99 schreef:Mistic schreef:Ik zou zeggen ga thuis oefenen totdat je het wel onder de knie hebt. Imo hoor je zo niet thuis in de M1.
Precies! Even in je profiel gespiekt en in al je foto's in horses@work is er geen onafhankelijke zit te bekennen. Ik zou es 25 zitlessen nemen, echt de moeite waard want enthousiast en fanatiek ben je al!
Toen reed ik ook nog L1 en kon ik nog niet eens doorzitten op hem. De laatste HAW foto's zijn van mei of eerder nog volgens mij. Inmiddels gaat het heel goed en hebben we ook nog een ander zadel gekocht.
En zoals ik eerder heb aangegeven in het topic gaat het nu al goed door het oefenen, alleen ik vroeg me af of het waar is van de minpunt, omdat iemand dat tegen me zei.

snap je? En dan als je meot zitten bekken kantelen, misschien heb je er wat aan?
, mijn paard was erg bang voor hetgeen wat langs de korte zijde stond en sprong daardoor steeds weg of ging achterwaarts lopen. De concentratie was weg, waardoor alles fout ging, dus het had nu weinig kwaad gekund om te proberen denk ik