Als ze gebrand is moet ze op de stamboekopname geweest zijn. De ellende alleen is dat die gegevens te oud zijn om raad te plegen op de site van het KWPN. Toch zijn er op bokt wel verzamelaars die misschien die gegevens nog wel hebben maar dan moet je wel zeker weten dat Lady Black de correcte naam is.
tja dat is moeilijk te zeggen want dat is de naam zoals de handelaar haar aansprak maar zon persoon zegt natuurlijk waar hij zin in heeft.
patriciah
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-09 13:47
schopje
patriciah
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-09 23:18
nieuwe bokkers, nieuwe kansen
patriciah
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-09 10:32
nieuwe poging
patriciah
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-09 21:55
even een update:
vandaag is de veearts geweest om haar te chippen (ik weet dat ik hiermee te laat ben maar oke) na een controle bleek er toch een chip in te zitten! ik heb nu gevonden dat ze ingeschreven is in t kwpn en heb haar levensnummer en in t knhs maar geraak niet aan verdere gegevens. iemand een idee hoe ik dit moet doen?
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst: 03-07-09 21:59
Ik zou eens beginnen met een mailtje sturen naar het KWPN. Misschien staat ze ook op paardenfokken.nl. Daar zou je ook nog kunnen kijken.http://www.paardenfokken.nl/findonregnr.php
Ik heb aan de hand van mijn paard haar levensnummer haar wedstrijdverleden op kunnen vragen bij het KNHS. Kan je ook het e.e.a. vinden op het internet als je dat weet.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Dus nu weet je haar 'officiele' naam als ik het goed begrijp. super! zal je zoektocht vast wat makkelijker maken nu? Kun je nu niet meer info opvragen bij het kwpn, nu je naam en levensnummer hebt?
ja haar officiele naam en afstamming zijn nu bekend dus ga ik maandag naar t kwpn bellen. nu ben ik op zoek naar mensen dat haar gekend hebben en me meer over haar verleden kunnen vertellen.
Zinzi_jewel
Geplaatst: 04-07-09 21:54
ben benieuwd of kwpn nu wel info vrijgeeft , ben nl op zoek naar mijn vorige paard , waarvan ik het levensnummer en officiele naam wel weet . maar tot heden niet terug gevonden , deze merrie is naar belgie gegaan. Succes met je speurtocht naar issabella ,s verleden
dank je! het verschil is wel dat jij een paard zoekt terwijl ik een paard heb staan met chip en levensnummer. er kan dus niet ontkent worden dat ze er is.
Zou ook gewoon haar wedstrijdverleden op vragen bij het KNHS. Kun je vaak ook al oude eigenaren en/ of berijders mee op sporen. Die info kreeg ik gewoon heel makkelijk.
ha nee dat klopt , maar het paard dat ik zoek is lang van mij geweedst heb haar indertijd recht van de fokker gekocht , weet zijn naam en adres en alles nog .. ben gewoon benieuwd of kwpn gegevens vrijgeeft over jou merrie , wellicht maak ik dan een kans om meer over Naomie te weten te komen , waar ze woont etc. ga haar niet opzoeken , wil gewoon weten hoe het met haar gaat .. zijn rottige omstandigheden geweest waarin ik haar weg heb moeten doen , helaas succes maandag , hoop echt dat je wijzer wordt
patriciah
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-09 22:17
even een update:
ik heb gebeld naar t kwpn en daar stond ze zoals ik al vermoede opgeschreven als overleden. ze gaat me nu een aanvraag doormailen voor duplicaat papieren. dit zou zon 3 maanden in beslag gaan nemen.
goed nieuws dus!
intussen weet ik dat ze l1 startgerechtigd was en b springen. haar dochter melanie is m1 dressuur met winstpunten en m springen
ik weet niet of dat dat zo verstandig is. ik zou echt niet willen dat die mijn paard gaan afpakken ofzo. wat niet wil zeggen dat ik niet nieuwsgierig ben hoor!