Wanneer scheren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: Wanneer scheren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 13:01

Mijne stond eerder in een open stal zonder halsdeken en nu staat hij elke dag buiten zonder halsdeken. Hij is dus geschoren, verder wel goeie dekens op.

Ik ben niet zo van halsdekens, het zijn toch dieren. Mijne is nog nooit ziek geweest, verkouden oid.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 13:02

Mijne gaat donderdag volledig kaal, alles eraf.
En zaterdag krijgt ze een nieuw zadel.
dus ze moet voor zaterdag geschoren zijn. Het zou vorige week gedaan worden, is niet gebeurt.

Wij zetten haar buiten met een deken zonder hals, dat kan rpima als je nu scheert, ze maken wel weer wat haar aan Ja

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 13:03

ok dank jullie wel Knipoog

Marritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:40

Die van mij is vorige week geschoren. Ze staat nu zonder halsdeken buiten, maar als het echt koud is doe ik er vaak wel een fleecedeken met hals onder als ze (wat langer) buiten staat.

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 08:38

De mijne wordt zaterdag geschoren en ik vind het vreselijk moeilijk watvoor deken ze dan op moet.
Ze staat nl nu al onder een 300 gr, in de hoop dat ze het daarmee de hele winter kon uitzingen.
Helaas is ze onwijs in d'r haar geschoten,vandaar scheren.
Ik heb ook nog een 400 gr deken,is het dan genoeg/goed om die op te doen?

Zanora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 08:45

Ik heb die van mij ook al een 300 grams op, En ze moet nog geschoren worden, welke moet ik dan op doen? overdag staat ze paar uur ong 4 uur buiten, de rest binnen, open stal.
Ze heeft 't best wel snel koud, dus zat zelfste twijfelen helemaal niet te scheren.. Want als ik nu na het scheren de 300 grams op doe met fleecedeken, welke deken moet er dan daarna op als het echt gaat vriezen..

rebble

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 08:47

Ik heb 'r twee weken geleden zelf geschoren. Had wel hulp nodig voor hoofd en benen...
Ze staat nu buiten met 340gr met mini hals. Als straks gaat vriezen krijgt ze 500gr staldek op.