Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bianca6 schreef:Ik ga binnenkort met veulen (dan 3 maanden) en mams naar een clinic (45 min rijden). Met paardenwagentje hetzelfde ingericht als 2 paard trailer. Ik dacht mét schot, mams vast en veulen los ieder aan 1 kant. Verder aanvoor stang een rubberen lap hangen zodat hij er niet onderdoor gaat. Goed?
Dus ze zijn evt. nog samen op 1 plek te zetten als het beter uitkomt. cha_mira schreef:Bedankt voor de info , na wat denken en praten met mensen van mijn club, hem ik besloten alles uit de trailer te verwijderen en gewoon los met een dikke laag stro te vervoeren.
Ik laat jullie morgenavond weten hoe het verlopen is !

ShamalArabs schreef:cha_mira schreef:Bedankt voor de info , na wat denken en praten met mensen van mijn club, hem ik besloten alles uit de trailer te verwijderen en gewoon los met een dikke laag stro te vervoeren.
Ik laat jullie morgenavond weten hoe het verlopen is !
Succes!
Stro is overigens erg glad, dus ik zou er dan niet te veel in doen. Vlas dat al wat wat gebruikt is en dus niet meer glad is zou een betere optie zijn. Ik vervoer ze normaal zonder bodembedekking maar met een flinke pluk hooi voorin.

Marjoleiin schreef:Okee
en bijvoorbeeld een hooinet erin hangen dan ?
nielsd schreef:Maar ook over die stro kunnen ze uitglijden, dat is ook niet ideaal.