Ervaringen Petrie (Anky) Allure?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_m

Re: Ervaringen Petrie (Anky) Allure?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:32

Komt goed hoor meis Knipoog. Maar met de Elegance had je nu waarschijnlijk minder pijn hoeven lijden.

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:40

haha.. zo'n pijn??
tsjah,, voor leren laarzen geld.. wie mooi wil zijn moet pijn lijden..
Ik heb 1 paar goedkope leren laarzen van petrie, die zaten na maanden nog zeer vervelend.
nu heb ik sinds kort een nieuw paar anky elegance, en die zitten na een paar keer dragen al een stuk beter!
nog even geduld hebben dus!

succes!!

jelle99

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 22:14

Ik heb van een collega gehoord over een of andere sporttape die je op zou kunnen plakken zodat je geen doorrijd plekken krijgt. Ik ken het niet, maar het zou gewoon bij de drogist of bij de betere sportwinkel te koop zijn? (Lijkt me beter dan maandverbandjes in je knieholtes plakken e.d. haha).

Waarom ik specifiek naar deze petrie laarzen kijk? Omdat nu na 5 jaar mijn MH Sportive High Riders het begeven hebben en ik nu een mooie dressuurlaars wil. Deze vind ik mooi van vorm, fijn met een rits, en... kweenie. Gewoon mooi! Het leer is ook van betere kwaliteit (geen coating verhalen) bij deze begrijp ik uit alle topics die ik erover gelezen heb.

Welke Petrie laarzen had je dan in gedachten voor mij? Perfect of Hampshire waarschijnlijk? (Maar die hebben die mindere kwaliteit leer c.q. coating...)

GWENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 09:32

Mijn pertie Allure ziet er prachtig uit Bloos
Tot je er een stap met zet
Die sporttape ga ik zeker eens halen bij de schoenmaker miss?
ik heb al inlegkruisjes in me knieholte geplakt Bloos
ook met plastieke zakjes geprobeerd maar het is hier 32° net wat te warm daarvoor Tong uitsteken

jelle99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 11:49

Ja, ik ben wel benieuwd naar die tape.

Misschien nog een tip voor je:
Wat bij mij altijd werkt in mijn knieholte bij pijn of ter voorkoming van pijn en openschuur-plekken door wrijving van plooien in mijn knieholte van mijn rijbroeken is Compeed - Anti-blister stick. Misschien helpt het ook met het uitlopen van de laarzen!? Ik denk eigenlijk van wel! Heb ik gewoon bij de drogist gehaald. Ik vind het fijner dan pleisters e.d. omdat dat altijd een beetje oprolt bij beweging.

Dit lees ik o.a. op de website van de fabrikant (http://www.jnjconsumer.nl/compeed/blaren.php):

Compeed - Anti-blister stick
Voorkomt onzichtbare blaren en wrijving.
Vermindert direct het schuren van schoenen.

Anti Blaren stick
Compeed® Anti Blaren Stick bevat "hydrogenated vegetable oil", een natuurlijke gel om direct de wrijving van schoenen te verminderen.

Aanbrengen op de voet of andere lichaamsdelen om blaren te helpen voorkomen voordat je met je activiteit begint of je schoenen aantrekt.

De revolutionaire Compeed® Anti-Blaren Stick, het eerste product dat speciaal ontworpen is om blaren op een discrete en effectieve manier te helpen voorkomen voordat ze ontstaan.

GWENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:23

Die Stick helpt
maar doet geen wonderen..

De antiblaren pleisters van compeed werken wel goed
maar deze kosten voor een doosje van 5 iets van een €6
Wat ik toch wle wat kostelijk vind.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:39

sorry zag dat iemand mij een pb had gestuurd hierover, maar ik reageer nu waarschijnlijk heeeeeeel erg laat haha.

tegen de pijn leg voorlopig even een hakje onder het zooltje binnen in de schoen zodat je iets hoger in je laars komt te zitten. dit voorkomt blaren.

overigens raad ik echt af om met je ellegance of allure te gaan lopen ze gaan echt never lkkr zitten en ze worden er absoluut niet mooier van dus hou het alsjeblieft gwn bij rijden. dus gwn vanaf de 1e dag laarzen aan en rijden.

succez ermee