HC zonder startkaart?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sokkebok

Re: HC zonder startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 11:56

Ik heb ook een vraagje over HC springen.

Mag je met een B-pony HC springen bij de A-pony's (met startkaart) en moet je bij 3 keer weigeren er dan ook uit?

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:25

ik heb ook een vraagje over het starte vn wedstrijden.
want bij mij is de mogelijkheid tot een startkaart aanvragen onmogelijk
ik kan dus geen officiele wedstrijden startten.
ik heb op een manege nu 3 x een wedstrijd geredn en het gaat eignlijk zo leeuk dat ik echt heel graag ook al is het geen officiele wedstrijd, maar gwn een wedstrijd te rijden.
weet iemand misschien welke wedstrijden je wel kan starten zonder startkaart
& of waar in de buurt van eerbeek of ergens in Gelderland. dus een wedstrijd ook voor mensen zonder startkaart

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:04

loveginger schreef:
ik heb ook een vraagje over het starte vn wedstrijden.
want bij mij is de mogelijkheid tot een startkaart aanvragen onmogelijk
ik kan dus geen officiele wedstrijden startten.
ik heb op een manege nu 3 x een wedstrijd geredn en het gaat eignlijk zo leeuk dat ik echt heel graag ook al is het geen officiele wedstrijd, maar gwn een wedstrijd te rijden.
weet iemand misschien welke wedstrijden je wel kan starten zonder startkaart
& of waar in de buurt van eerbeek of ergens in Gelderland. dus een wedstrijd ook voor mensen zonder startkaart

je kan toch via een andere vereniging gewoon een startkaart aanvragen. Er zijn maar weinig wedstrijden waar je zonder startkaart kan starten.

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:55

dat is dus het probleem ik kan niet bij een vereniging!;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:55

Waarom kan dat niet?
Dat kan toch iedereen Lachen

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 21:08

als je het vervoer hebt wel! & ouders die mee kunnen, mijne werken op die dagen dat er club is , dus kan ik op geen mogelijkheid bij de club

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 21:48

Nogmaals, waarom kun je niet bij een club? Tong uitsteken
Je moet dan gewoon een club zoeken waar je niet verplicht met de lessen mee hoeft te rijden. En die zijn er ook Lachen

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 17:00

maar die zijn er niet hier in de buurt! & moet je dan wel ervoor betalen? dat vinden namelijk me ouders denk ik niet goed, om te betalen zonder dat je lest! & ook nog eens het geld van de wedstrijden er boven op:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 17:09

Smoesjes verzinnen gaat goed is het niet? Lachen
Je wilt dit en wilt, dat, maar nee ook weer niet.
Dan ga jezelf toch een krantenwijk lopen als je echt iets graag wilt? Waar een wil is is een weg.
Ja het kost geld Ja Voor niets gaat de zon op. Lachen

Een papieren vereniging (zoals die dan vaak voor het gemak genoemt worden) hoeft niet in de buurt te zitten, alles gaat via de post. Daar betaal je idd geld om lid van te zijn. .
Maar je betaald ook niets aan les.

Een vereniging waar je wel les krijgt betaal je ook om lid te zijn en dan uiteraard ook voor je les.

Dus wil jij wedstrijden rijden kost het je altijd een lidmaatschap bij een club, of je daar nu wel of geen les hebt.

bootjehvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 17:18

Nee ik weet bijna zeker dat je niet HC mag starten zonder startkaart, je kunt ook bellen naar het secetariaat van de wedstrijd, misschien maken ze een uitzondering.

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:02

okee, ja kijk ik weet er ook nog niet zoveel van hoe dat allemaal gaat, dacht altijd dat die in de buuurt moest zitten!
ja tuurlijk weet ik dat het geld kost, maar wist niet dat als je lid bent niet altijd voor de lessen hoeft te betalen!.
& het zijn geen smoesjes maar als je niet weet hoe die dingen werken ja dan is beetje moeilijk, daarom vraag ik er hieer ook naar om een oplossing te zoeken zodat ik het wel kan. maar bedankt want ik ga opzoek naar club waar het kan

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:09

en snap ook wel dat het geld kost, en dat is ook niet erg! maar dacht dt je voor de lessen dan moest betalen terwijl je ze niet rijd. maar als dat niet zo is dan zou ik wel eens kunne gaan kijken;). even voor de duidelijkheid het is dus zo: dat je gwn bij een club kan inschrijven dat je lidmaatschap betaald, & er dan verder geen lessen volgt & dus ook niet voor die lessen hoeft te betalen en via die weg op de naam van die club wedstrijden kan rijden & via die club een startkaart aanvragen?.

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 08:58

loveginger schreef:
dat is dus het probleem ik kan niet bij een vereniging!;)

Je kan bij ( Bijna ) elke vereniging lid worden. Dan word je alleen lid voor een startkaart. Zijn er zat waar de kosten heel laag zijn en je alleen dus van hun je startkaart hebt. Verder helemaal niets, geen lessen e.d of wat nog maar meer

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 15:57

okee, dat is mooi! k ga gewoon even opzoek naar een club waar dat kan en daarna lekker wedstrijden rijden;). erg bedankt