Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sassefras schreef:mischien voor jou wat vreemd. maar 2 pony,s die 30 jaar onafscheidelijk zijn geweest pluk je niet zo maar uit elkaar, toen gin ineens erg benauwd werd zijn we met twee pony,s naar de kliniek gereden, we hebben daar een scope laten maken en dat zag er beroerd uit. s avonds is er overleg geweest, of er nog wat van te maken was, en helaas was dat niet zo dus is gin ingeslapen
op een weitje achter de kliniek met zijn vriendin erbij
vriendin is daar een week gebleven om te kijken of ze het ging redden alleen, anders zou ze ook ingeslapen worden
maar onkruid vergaat niet, ze loop hier nog steeds
D_Star schreef:in de stal vind ik ook anders, als het paard niet bij het dode veulen in dit geval weg kan. Maar als hij bijvoorbeeld in een grote wei ligt of in een inloop stal is het anders. en ik vind 3 dagen ook wel heel erg lang. Ik zou een paar uur genoeg vinden.
Naomi_Star schreef:Ik heb het nog nooit meegemaakt! Maar ik denk wel dat wanneer je paard een echte vriend heeft dat je die de mogelijkheid moet geven om afscheid te nemen. Misschien doet het paard er niks mee, misschien wel. Je hebt het dan in ieder geval een kans gegeven. Ik heb wel een ander voorbeeld: 3 weken geleden heb ik 1 van onze 2 katten inmoeten laten slapen. Isa lag al de hele avond zwaar te ademen en raar te doen, en lucky (jongere kat) begreep er niks van. Ze bleef er steeds om heen zitten en lopen en gaf der af en toe zelfs een tik van kom op sta op! Toen mijn moeder thuis was konden we eindelijk naar de DA maar niet aan gedacht Isa nog even aan Lucky te laten snuffen ofzo. Toen wij terug kwamen begreep Lucky er niks van en is ze echt een paar dagen aan het zoeken geweest naar Isa.. Heel sneu. Dus denk wel dat wanneer een dier een echte vriend heeft je er goed aan doet om er afscheid van te laten nemen.

KiWiKo schreef:ik denk dat het wel goed is.......... kwaad kan het in iedergeval nooit denk ik
dolor schreef:misschien wel, maar wilde hij eerst bevestiging hebben dat hij echt dood was? net als wat hier boven is beschreven met die veulens?