Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

miramare schreef:Tessebes: Waar kun je die ouderwetse kopen met badstoffen kruis? Ik heb het namelijk ook dat ik mijn kruis openrij, dus niet mijn kont of zitknobbels maar echt mijn kruis. Heel vervelend en begint meteen pijn te doen als ik ga rijden.
Heeft iemand ervaring met die wielrenbroekjes? Of dat helpt?
Heb er eentje, zit heel fijn maar bij mijn (dikke?
) kont kruipt hij in een spijkerbroek al een beetje omhoog, maar bij paardrijden al helemaal.
En de naden van d eboxer schijnen ook nog eens behoorlijk door je paardrijbroek heen.
_karin_ schreef:Nee man géén Björn Borg met paardrijden.Heb er eentje, zit heel fijn maar bij mijn (dikke?
) kont kruipt hij in een spijkerbroek al een beetje omhoog, maar bij paardrijden al helemaal.
En de naden van d eboxer schijnen ook nog eens behoorlijk door je paardrijbroek heen.
Misschien is zo'n wielrenners broekje wat voor je? Met verdikt kruis?

Lekker goedkoop en ik rijd mezelf niet meer open. Ze staan alleen niet bepaald sexy
Marly_ schreef:Idd, de naadloze onderbroeken (met name hotpants) van de HEMA zitten erg fijn!
Tellie schreef:Of het nou een sting is of een hipster. Ik kan wel met alles rijden.
daNiielle_ schreef:Krijg je van die BB dingen niet een onderbroekenrand? Dat vind ik dus écht afschuwelijk.