Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, heb geen geldboom helaas.
Die zijn verkrijgbaar bij de betere sportzaken.

Nicole85 schreef:KITT handschoenen zijn lekker warm, te bestellen bij http://www.goedhard.nl
Ik gebruik die meestal voor rijden.
Voor in de stal heb ik goedkope van de Zeeman en die zijn dik én warm
.
. Af en toe moet je de handschoenen wel eens uit doen, en dan merk je pas hoeveel het werkt, ook al zijn het van die dunne(re) rijhandschoenen.
Nannes schreef:Ik heb Unox handschoenen! ze zijn gevoerd en super warm. en ze waren nog gratis ook!
SparklingApp schreef:Ik heb eergister van mijn zus verwarmde handschoenen gekregen met een batterij er op!![]()
Echt super, ik heb ze vandaag aan gehad en heb het even gevraagd (omdat iedereen ze wel lijkt te willen hebben) en ze kosten iets van 47 euro die ik heb en die zijn waterdicht en 40 euro en die zijn niet waterdicht.
Ze zien er uit als ski handschoenen.
astriidj schreef:Ze hebben ze bij haar in de winkel, ze werkt in een ruitersportzaak!Weetje ook misschien waar ze die gehaald heeft?
SparklingApp schreef:astriidj schreef:Ze hebben ze bij haar in de winkel, ze werkt in een ruitersportzaak!Weetje ook misschien waar ze die gehaald heeft?
De Country Mill, in Nijkerk, misschien sturen ze ze ook wel op. (ik weet niet of ik hier het telefoon nummer neer mag zetten?)
. Te duur voorlopig
.
!!!!!!!!!
en ze zijn mega warm!!