Ik heb m toen niet gekocht, vond het echt niet lekker zitten (met lopen). maar misschien gaat ik het dan toch maar is een keer proberen ff kijken of het met rijden dan idd lekker zit....
Ja, ik heb er ook een met lederen zitvlak. Als je een westernzadel hebt, zit het erg lekker. Maar met een ander soort zadel vind ik eentje zonder lekkerder.
ik vind't wel goed hoor... er zijn geen naden onder jouw benen, and dus kan ook niets storen of de huid afmatten. je 'plakt' beter in het zadel, en bovendien gaan ze langer mee omdat de materiaal meer afschuring doorstan kan.
de enigste rijbroek zonder zitvlak die ik nog heb is een witte voor op wedstrijden omdat die goedkoop was.
het rijdt inderdaad lekker, maar ik zou wel oppassen: ik heb er m'n Hulsebos zadel stuk mee gereden. het leer van de zitting was van de naad los'gescheurd'; er moest een hele nieuwe zitting op (en dat is niet goedkoop..). Volgens de reparateur zag hij dat steeds vaker, en kwam het door (kunst)leren zitvlakken.
Ik heb is een eurostar aangehad met lederen zitvlak en het zit echt NIET! Je voelt echt zitten hoe die loopt op je kont enzo... maar ik denk dat je er aan moet wennen.
ikwil alleen nog maar een eurostar met leren zitvlak dat zitvlak is soepel maar toch stroef met rijden :d ideaal dus. zonder kan ik wel prima hoor rij ook soms met me spijkerbroek maar het zit net ff wat steviger en met doorzitten is dat wel fijn.