Ik zou eerst naar de DB gaan en dan naar de politie, echt misselijk van die man! Wie doet nou zoiets
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
Clarity schreef:Ik zou bewijsmateriaal verzamelen, dus filmen.
Ik zou eerst naar de DB gaan en dan naar de politie, echt misselijk van die man! Wie doet nou zoiets
Citaat:Als ik jou was had ik allang naar die vent gegaan en gevraagd waarom hij zo met zijn paarden omgaat en of het niet wat diervriendelijker kan. Wel zou ik evt naar de dierenbescherming gaan. Je hebt zoiezo bewijs!
juno1 schreef:Citaat:Als ik jou was had ik allang naar die vent gegaan en gevraagd waarom hij zo met zijn paarden omgaat en of het niet wat diervriendelijker kan. Wel zou ik evt naar de dierenbescherming gaan. Je hebt zoiezo bewijs!
Gezien haar profiel is ze daar niet bepaalt geschikt voor ( 14 jaar )
En wat denk je nou te bereiken, helemaal niets tegen zo'n figuur.
Je maakt de man alleen maar attent zodat hij het achter de schermen of op tijdstippen gaat doen dat er geen 'pottekijkers' zijn.
Maar we horen topicstarter niet meer.

klijnliesje schreef:Ik zou er eens een paar leuke filmpjes van maken, en mee langs de politie en dierenbescherming gaan. Denk dat ze er blij mee zijn! Wil je best helpen hoor.
Ik kan daar zó boos van worden als mensen hun paard op die manier behandelen. En dan doet het paard eindelijk braaf en dan alsnog weer boos worden in plaats van even te belonen.
Zulke mensen verdienen geen paard en ik snap ook niet waarom ze überhaupt paarden hebben. Als je alleen maar boos op ze kan worden is het toch niet leuk?!