Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maar heb je die knappe, rijke vent al gevonden
? 
) Petrie Polo's gekocht en ben ze nu aan het inlopen. Ik vind ze heel erg mooi zitten, sluiten zeer mooi om mijn enkel. Ik heb door mijn lange kuit nog een extra 'versiersel' bij het 'p-tje', staat wel stoer!
)
). Vooral omdat ik een wat duurzamere laars wil. Overigens werden mijn laarzen in de Elegance versie op maat met kalfsleer ook een beetje teveel van het goede. Ik zou ze voor die prijs niet eens meer aan durven doen.
) (leuk kerstcadeau! van mezelf
mietjuh schreef:hoe duur waren de petrie polo's rundsleer bij jou (wil ze namelijk ook kopen en ben prijzen aan het zoeken aangezien ik nog geen Dagobert Duck heet)
en waar hebben jullie ze gekocht als ik vragen mag aan alle mensen die hier petrie pols hebben
Het ziet er ook wel erg fragiel uit moet ik zeggen, een klein beetje druk zou 'ie toch moeten kunnen hebben, niet? Zou dit onder de garantie vallen (heb de laarzen pas een kleine 2 weken)? 
omdat met dressuur je geen bruine mag jammergenoeg maar de zwarte zijn ook mooi!
)