Marrepar schreef:Jaa, ik moet eerst maar kiezen welke
Maar die Kentucky jasjes spreken me toch wel erg aan.
ik heb even gekeken op www.avdruitersport.nl en ik moet er van kwijlen.
Die bruine kentucky is mooooooooooooi!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marrepar schreef:Jaa, ik moet eerst maar kiezen welke
Maar die Kentucky jasjes spreken me toch wel erg aan.

vanaf volgende week kan ik een foto plaatsen. Barbara_m schreef:Bij AVD ruitersport zijn ze ook super met de service hoor! Echt een aanrader. Ik geloof dat er van Kentucky 2 of 3 kleuren bruin zijn. Een hele donkere, bijna tegen het zwarte aan, een donkerbruine (ik geloof dat dat die op de foto is) en een geruite. Met een roze kraag en voering zijn ze helemaal súper chique!

rowo schreef:De mijne is rond de 200 euro, precieze prijs weet ik nog niet. Dat zie ik dan wel.. Ik zag um bij csi geesteren en was direct verliefd. Mijn zwarte houd ik voor de dressuur en sgw's. Ik start niet alleen sgw's maar ook andere paardjes, dus jasje wordt volop gebruikt.
Want dat is idd niet duur. 

Marrepar schreef:Barbara_m schreef:Bij AVD ruitersport zijn ze ook super met de service hoor! Echt een aanrader. Ik geloof dat er van Kentucky 2 of 3 kleuren bruin zijn. Een hele donkere, bijna tegen het zwarte aan, een donkerbruine (ik geloof dat dat die op de foto is) en een geruite. Met een roze kraag en voering zijn ze helemaal súper chique!
Vallen de maten een beetje normaal?
Beetje te vergelijken met Pikeur jasjes?![]()
Want Hoofddorp zit niet bepaald in de buurt, dus als ik hem daar bestel laat ik hem opsturen..

Ik maak morgen een foto, t is hier in huis nu te donker om een goede weergave van de kleuren enzo te krijgen. 

_karin_ schreef:Eurostar heeft ook een hele mooie! Namelijk dit jasje in het bruin, ik kan geen foto vinden van de bruine versie helaas.