Wat vinden jullie hier nu van

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Wat vinden jullie hier nu van

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 01:17

De site is wel vaker langsgekomen, en deze discussie is al vaker geweest. Gebruik de zoekfunctie eens?

marle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 19:07

wat een lang stuk tekst Huilen van het lachen
maar deze site is volgens mij ook al wel vaker op Bokt geweest...

sannegeurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 19:55

Ik vind het goed om na te streven om je paard op een zo natuurlijk mogelijke manier te houden, maar je moet wel rekening houden met het feit dat we wel op ze rijden, waardoor sommige natuurlijke elementen wegvallen. Als je paard een enorme wintervacht heeft, kan je niet op hoog wedstrijdniveau rijden naar mijn mening. Een paard in de natuur gaat ook niet twee uur lang zichzelf inspannen in de winter.

Sanne

Mpepers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 15:24

Ik ben het eens met sannegeurtje. Ik ben geen fervent paarnatuurlijk maar vind het wel jammer dat er nogal eens omgegaan wordt met paarden alsof ze van suiker zijn. Maar ik begrijp wel dat als je fanatiek traint en wedstrijden rijdt dat je dan scheert en met een deken rijdt.
Mijn merrie stond fulltime op stal bij de vorige eigenaar en is drachtig. Omdat ik haar voorlopig niet kan gaan rijden wilde ik haar op de wei zetten. Ik twijfelde heel erg of ik een deken op moest doen, maar heb toch de gok gewaagd. (het is ook nog niet zo heel erg koud geweest gelukkig!) Het is geweldig om te zien dat ze het heerlijk vind buiten. Zelfs in de regen gaat ze nog niet in dr schuistal!
Ze ontwikkelt ook al een mooie wintervacht. Maar er wordt natuurlijk ook niet met haar gewerkt he!