sharonalover schreef:En als je nou eens losrijd met een bontje, en vlak voor de proef het eraf doet??
Dan zit het zo kort mogelijk zonder.....
Ja dat doe ik ook ik heb met klittenband dus makkelijk eraf te halen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sharonalover schreef:En als je nou eens losrijd met een bontje, en vlak voor de proef het eraf doet??

Ranovich schreef:ik denk dat dat niet erg is,
Als er iets aan je hanarchement niet klopt en de jury constateerd dan aan het begin van je proef voordat je met oefening nummer 6 bent begonnen, mag je dit nog corrigeren, kun je dit corrigeren mag je de proef vervolgens, kun je het niet corrigeren dan wordt je gediskwalificeerd en mag je de proef niet hervatten.
Dit geldt bijvoorbeeld voor als je vergeet de peesbeschermers af te toen voordat je de ring in gaat.
Neem aan dat dit dan ook geld voor het neus of kaak bontje of iets dergelijks

Ranovich schreef:oefening nummer 3 zou ook kunnen hoor, maar ik meende 6
(heb het KNHS regelement er namelijk niet bij gepakt dus ga het hier niet afstrijden)
Ranovich schreef:oefening nummer 3 zou ook kunnen hoor, maar ik meende 6
(heb het KNHS regelement er namelijk niet bij gepakt dus ga het hier niet afstrijden)
Ik heb er op wedstrijd nog nooit commentaar over gehad en dacht eerlijk gezegt ook dat het gewoon was toegestaan!
? dena_mii schreef:Dankjewel voor de reacties...
Voor sommige die denken dat het zo'n bontje voor onder de aansnoerneusriem is, dat is het niet. Het is een gewoon neusbontje die ik onder gebruik. Maar dit belemmert dus ook niet het uitzicht?
nathalie16 schreef:dena_mii schreef:Dankjewel voor de reacties...
Voor sommige die denken dat het zo'n bontje voor onder de aansnoerneusriem is, dat is het niet. Het is een gewoon neusbontje die ik onder gebruik. Maar dit belemmert dus ook niet het uitzicht?
Maar helpen de gewone bontjes, die ervoor zijn gemaakt, dan niet onder de kin?
Cheveyo schreef:en mijn tip?
Bettine schreef:sharonalover schreef:En als je nou eens losrijd met een bontje, en vlak voor de proef het eraf doet??
Op het losrijterrein gelden dezelfde regels voor optoming als in de ring.
Zo mag je op het losrijterrein ook niet rijden met een zweep langer dan 1.10.
Maar dan nog: een bontje is toegestaan mits het het zicht niet belemmert!
nathalie16 schreef:Ik rijd ook gewoon met een bontje onder de aansnoerriem, daar worden ze toch ook voor verkochtIk heb er op wedstrijd nog nooit commentaar over gehad en dacht eerlijk gezegt ook dat het gewoon was toegestaan!
xx_Irisje schreef:nathalie16 schreef:Ik rijd ook gewoon met een bontje onder de aansnoerriem, daar worden ze toch ook voor verkochtIk heb er op wedstrijd nog nooit commentaar over gehad en dacht eerlijk gezegt ook dat het gewoon was toegestaan!
er worden wel meer dingen verkocht die je niet op wedstrijd mag gebruiken
, wat ik bedoel is toch wat anders dan bijv een slof ofzo.. er het blijkt ook toegestaan te zijn dus het is gewoon voor op wedstrijd