Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maatje31 schreef:maar wie zegt dat je paard het beter krijgt......? en als iemand het beter kan...betekent dat jij dus niet goed genoeg geweest!
je hoort iets niet weg te doen als je ergens voor kiest. das een princiepe kwestie en als iedereen nou zo eens dacht dan stonden er heel wat minder dieren op mp en zaten er minder dieren in het asiel!
mensen kopen maar en tja blijkt toch wel veel werk te zijn, allergie, wil hoger op komen (HAHA) etc etc.......noem de smoesjes maar op.
ben ook allergisch geworden voor dieren, zomaar opeens uit het niets! nu zelfs astmatisch maar mijn dieren zijn er nog hoor! 3x per dag dweilen/stofzuigen.....kom je heel ver mee!
TIS MAAR NET WAT JE WILT EN WAAR JE PRIORITEIT LIGT
;)
(wordt iedereen blij van)
maatje31 schreef:ik snap hier helemaal niets van! ik vind het triest om te lezen dat jullie paarden waar jullie zogenaamd zoveel van "'houden"' wegdoen om "hogerop" te komen.
hou op schei uit.......een anky worden is maar voor heel weinig mensen weggelegd, DUS voor de meeste anderen paardenliefhebbers is dit toch hobby..........en dan je paard weg willen doen, ik vind het schofterig maar ja zo zie je maar weer, sommigen mensen zien het net als brommers, als er een nieuwe uitvoering op de markt komt, hup oude weg doen en nieuwe aanschaffen!
hoe kan je in hemelsnaam je maatje, je vriendjedie je zoooo vertrouwd weg willen doen???????????
ik snap het echt niet!!!!!!!!!! jullie paarden zijn dan gebruiksvoorwerpen, zodra er een beter is, doe je de oude weg.
al zou ik nooit meer op mijn paard kunnen rijden gaat ze nog niet weg!
mijn visie is; je kiest voor een dier en daar hoor je voor te zorgen tot aan de dood! dan pas hou je van je paard, anders niet! want waar je van houdt doe je niet weg. sterkte met je keuze, pffff

maatje31 schreef:ik snap hier helemaal niets van! ik vind het triest om te lezen dat jullie paarden waar jullie zogenaamd zoveel van "'houden"' wegdoen om "hogerop" te komen.
hou op schei uit.......een anky worden is maar voor heel weinig mensen weggelegd, DUS voor de meeste anderen paardenliefhebbers is dit toch hobby..........en dan je paard weg willen doen, ik vind het schofterig maar ja zo zie je maar weer, sommigen mensen zien het net als brommers, als er een nieuwe uitvoering op de markt komt, hup oude weg doen en nieuwe aanschaffen!
hoe kan je in hemelsnaam je maatje, je vriendjedie je zoooo vertrouwd weg willen doen???????????
ik snap het echt niet!!!!!!!!!! jullie paarden zijn dan gebruiksvoorwerpen, zodra er een beter is, doe je de oude weg.
al zou ik nooit meer op mijn paard kunnen rijden gaat ze nog niet weg!
mijn visie is; je kiest voor een dier en daar hoor je voor te zorgen tot aan de dood! dan pas hou je van je paard, anders niet! want waar je van houdt doe je niet weg. sterkte met je keuze, pffff