Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hestejente schreef:Goed zeg! Zo zie je maar weer dat je niet van die dure spullen iut de ruitersportwinkel nodig hebt om toch goed zichtbaar te zijn. Als ik weer es in Utrecht ben...
Ik hoop dat ik jullie een keer tegenkom 's avonds

_Katja schreef:ik ken ook iemand die heeft een soort bandjes voor om haar paard zn peeskappen met lichtjes erin en een reflecterende band. dat is wel heel handig geloof ik
Sandrina schreef:Dank voor alle reacties en wees niet bang: Wendy wordt helemaal 'behangen' met lichtjes en reflectiemateriaal van borst tot benen, dus die is ook goed zichtbaar. De jas heb ik speciaal zo gemaakt dat ik op de brommer ook goed zichtbaar ben, het mes snijdt dus aan twee kanten!

floorsil schreef:ziet er goed uit dacht eerst dat die jas zo hoorde speciale ruiterjas. maar toen zag ik staan band gekocht op de markt dacht ik echt zo he heeft ze die zelf gemaakt ziet er goed uit dan.

J0sef1entje schreef:sonjim schreef:Is het lampje eigenlijk niet verplicht. Iedere bestuurder moet toch wit licht voor en rood licht achter voeren op de openbare weg.
Ja![]()
![]()
Verlichting is verplicht, daarom ook mijn tip hierboven.
super idee Citaat:Moet je persee een wit en rood lichtje hebben?
Ik heb reflectie deken en hesje en 2 rode knipper lampjes om mijn arm en been of arm en been paard
En als ik zie hoe ze op het ogenblik de fietsers met losse LED lampjes vervolgen...........
, kun je je maar beter aan de letter der
wet houden 
(blond) 
elzjuh schreef:ik vind dat je wel goed te zien ben hoor. maar ik denk dat je je paard ook iets reflecterends om zijn benen moet doen ofzo..