Hoi ts,
bij mijn ex in het dorp wonen mensen die IJslanders fokken. Ik was helemaal niet bekend daar in de omgeving en op een dag liep ik er langs, toen viel het me op dat er 1 Engelse pony tussen stond. Op dat moment kwam een van de eigenaren van die IJslanders naar buiten en ik was toch wel erg benieuwd waarom ze 1 andere pony hadden. Dus dat vroeg ik ook. Gewoon uit interesse. Had ik er ineens 20 verzorgpaarden bij! Dat was helemaal niet de bedoeling maar wel leuk:) Daarom zou ik je ook willen aanraden: niet slijmen maar gewoon op een subtiele manier laten merken dat je best wat verstand hebt van paarden. En de eigenaar serieus nemen, ook als je een pony al een tijdje verzorgt. Het zijn tenslotte HUN paarden, het is een gunst dat je ze mag verzorgen en die gunst moet je verdienen.
Later heb ik nog een haflinger verzorgd, daar ben ik via een vriendinnetje terecht gekomen. Weet je niet iemand die een verzorgpony heeft ergens waar meer paarden staan? Misschien is er nog wel eentje die een verzorger zoekt:)
Iemand die nog een verzorger voor een IJslander/fjord/haflinger zoekt? Omgeving Amersfoort:)