Woeps ik zie hier zelfs een 5! (die proef was echt rampzalig, was invloed op pony helemaal kwijt, hij was geschrokken van iets achter de juryauto).
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lexsus schreef:Mijn instructrice hecht enorm veel waarde aan houding-zit-inwerking van de hulpen. Met de weinige wedstrijdervaring die ik heb, heb ik tot nog toe alleen nog maar 8'en gekregen.
Voor mij dus een geliefd punt!
yvonnepuntnl schreef:xx_Irisje schreef:ik weet dan niet wat je moet laten zien om een 8 te krijgen
Dan zul je in de buurt van 240 punten moeten zitten
Toen had ik 217 punten. Rovinia schreef:Ik heb meestal een 7 en heb één keer een 8 gehaaldToen had ik 217 punten.
Dit in de klasse LII.
zegt zij die nog nooit een 8 voor dat onderdeel heeft gekregen (jaloers!!) xx_Irisje schreef:yvonnepuntnl schreef:Dan zul je in de buurt van 240 punten moeten zitten
waarom dat?
je kan ook je paard perfect aan de hulpen hebben en toch niet zoveel punten rijden.
ik vraag me af wat een jury wil zien om daar een 8 van te maken.
lotjj92 schreef:hier wordt inderdaad niet snel een hoog cijfer gegeven, maar dat is eigenlijk toch met elk onderdeel zo? ook met de gangen zoals stap draf en galop, ik krijg er altijd 6jes voor. laatst voor het eerst een 8 op stap. voor punt 29 krijg ik vaak een 6je,