Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Woeiii
. 

lins85 schreef:Ik heb ze ook,
Ik kreeg een hekel aan rijden als het vriest en toch maar gekozen voor thermoboots.
Ze rijden natuurlijk minder lekker als mijn leren laarzen.
Maar ze zitten me lekker en ik hou er lekker warme voeten aan over, ideaal toch in de winter?
Heerlijk warm zeg
. MISTRAL94 schreef:lins85 schreef:Ik heb ze ook,
Ik kreeg een hekel aan rijden als het vriest en toch maar gekozen voor thermoboots.
Ze rijden natuurlijk minder lekker als mijn leren laarzen.
Maar ze zitten me lekker en ik hou er lekker warme voeten aan over, ideaal toch in de winter?
Maar kun jij zonder problemen ook met schoenen rijden? Ik kan namelijk niet meer zonder leren laarzen rijden dan ga ik gewoon door mijn enkels. Thermoboots zijn ook niet stevig toch?
Superfijne laarzen. Net als leren laarzen, maar dan niet van leer, maar van een 'voetenwarmhoudtspul'
) en blijven daardoor wel eens ongelukkig in je beugel hangen. Ze zijn wel inderdaad ineens heel 'steunloos' als je leren laarzen gewend bent.
En om nou voor de 5x per jaar dat ik die dingen draag speciale MH rimfrost riders aan te schaffen.. denk niet dat mijn portemonnee daar blij mee is.

CedriiC schreef:Heb eens op de site van Divoza gekeken en daar staat ook een paar voor €29,95 oid. Is er verschil in? Divoza een betere kwaliteit?