[SV] Hooi drooghouden in weiland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

aafje87

Re: [SV] Hooi drooghouden in weiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 09:33

_Skess_ schreef:
Ik heb echt een ideale oplossing gevonden, ook al zeg ik het zelf!

Mijn ouders hebben een compostton gekocht, maar we gebruiken hem nog niet ivm ruimtegebrek. Hij stond maar een beetje nutteloos in de garage.

In die compostton zit een mooi vak, waar mijn paard haar hoofd doorheen kan steken (niet te ver) en zo kan eten.

De ton kan helemaal dicht, kan geen water of troep bij.

Mijn paard vind het geweldig Lachen

@berdientje

die oplossing kende ik ook al inderdaad, maar dan wordt het hooi wel nat en dat wil ik liever niet omdat ze het dan niet meer eet...

Het klinkt ook als een ideale oplossing voor mij, maar heb je toevallig een foto want ik kan me er nog niet helemaal een voorstelling van maken Bloos

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 17:30

Ik zal morgen even een foto maken! Mijn paard vindt het echt geweldig, eet eruit en krijgt ook alles onder uit de ton.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 10:29

hierbij de foto! Je moet wel oppassen dat als je dit wilt gebruiken, dat je paard de ton niet omgooit. Ik heb hem met een stevig koord vastgebonden aan een paal.

Wat je ook kunt doen is 2 palen slaan in het weiland en de ton daarover heen zetten. Zo kunnen ze hem niet omver gooien.

Afbeelding