wonanda schreef:Ik doe ook mee samen met een collega van me!Heb er enorm veel zin in!!
Ik heb er ook enorm veel zin in
En ze verwachten nog mooi weer ook nog!
Wel wat schraler,maar dat maakt mij niet uit,door 't rijden krijg ik 't wel warm
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wonanda schreef:Ik doe ook mee samen met een collega van me!Heb er enorm veel zin in!!

Durante schreef:Euuhhhhh ik heb me laatst wel opgegeven,en er is me wel verteld hoelaat we ons moesten aanmelden daar,maar ben 't helemaal vergeten![]()
![]()
Weet iemand de precieze tijden ???
Volgensmij was 't om 9.00 uur verzamelen, en 10.00 vertrek?
Nouja.. anders bel ik wel even naar Jan dolfing toe,maar dacht ,kan 't eerst hier wel even vragen![]()
Ohja; ik doe mee met de middengroep

wonanda schreef:Durante, je kunt je vanaf half 9 aanmelden en we vertrekken om kwart voor 10 naar de brink, want om 10 uur is het hoornblazen!!
Tot zondag (ik rij ook op een haf in de middengroep, dus we komen elkaar vast tegen!)
Als iemand nog leuke plekken weet waar ik kan gaan staan behalve die in Vries en in Norg? 

dan was stap ook echt gewoon stap

WendyBZ schreef:Eerste lading foto's, van het opstellen op de Brink in Vries en enkele foto's van in de omgeving:
http://album.zoom.nl/user/wkoekoek/Hube ... es%20e.o./
) 
WendyBZ schreef:pffff, het was even werk, maar ze staan er allemaaL op! (alle 450...)

WendyBZ schreef:Deze zat daar bijvoorbeeld nog bij![]()