zogeknognie schreef:Hoi This Bitch Bites,
Je hebt helemaal gelijk: Paarden en ook ander beesten voelen en zien meer dan wij. Paarden kunnen zelf ondergrondse waterstromen en aardstraling voelen / zien die wij niet zien / waarnemen. Daardoor vinden ze de weg naar huis toe / weten ze dat ze in de buurt van huis zijn. Huis betekent voor hen een veilige plek waar hun kameraden zijn en waar voldoende voedsel is. Paarden zij dus inderdaad veel gevoeliger. Misschien ben je wel eens op een plek gekomen waar een paard niet lang wilde gaan. Mogelijk is er op die plek een ondergrondse waterstroom, een wisseling van de aardstraling of ligt er in de buurt een kadaver (van b.v. een konijn dat wij niet kunen ruiken, maar een paard wel) Misschien ga ik hier nog wat over schrijven op mijn site in ontwikkeling http://knolletje.come2me.nl
anouksel schreef:ik geloof dat paarden heel gevoelig zijn en meer dingen zien dan wij.
Hihi mijn nickname is anouksel hoor, je bent met mijn onderschrift aan de haal.
Interessant, maar jij benoemt ook veel zintuigen die bij een paard sterker ontwikkeld zijn dan bij een mens.
Maar dat is eigenlijk bij het 6de zintuig ook, omdat paarden veel dichter bij hun natuur staan dan wij mensen.