Ik heb wel een duidelijke foto:
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
.
.
)
.Blinnii schreef:Nee, die jij op het plaatje hebt zijn de synthethische. Dit kun je zien aan de zwarte binnenkant en aan het "flapje" aan de voorkant van de chap (waar je jodhpur komt..).
De echt lederen hebben een bruine binnenkant en hebben dat flapje niet (vind ik persoonlijk ook mooier)
En aan de onderkant bij het riempje lopen ze net even iets anders.
Dit kun je zien als je naar de foto van Rymke kijkt

. Blinnii schreef:Oja snap ik hoor
Ik ben er in ieder geval heel erg tevreden mee, en tja, hoe snel het slijtproces verloopt is natuurlijk ook altijd een kwestie van de mate van onderhoud.
dan gaan ze hopelijk heel erg lang mee.
Rufus schreef:ik heb ze ongeveer een week , en ben er super blij mee
Ik denk alleen dat het in de zomer echt superheet word onder die dingen

CKR schreef:Weet iemand hier misschien de prijs van de lederen gaithers?
Ik heb van mountain horse stalschoenen type 'Mountain Rider' (die met dat ruitje aan de binnenkant), weet iemand of ze daar op kunnen?

)
Kun je de gaithers over je stalschoenen passen en dan weet je meteen of het kan en hoe het staat
Blinnii schreef:CKR schreef:Weet iemand hier misschien de prijs van de lederen gaithers?
Ik heb van mountain horse stalschoenen type 'Mountain Rider' (die met dat ruitje aan de binnenkant), weet iemand of ze daar op kunnen?
Ik heb de echt lederen en ik heb er €59,95 voor betaald
Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan waar je ze koopt, maar ik heb ze dus voor €59,95 kunnen kopen
(De winkel waar ik ze vandaan heb zijn de synthetische namelijk €29,95 ipv €32,= zoals ik hier in het topic heb kunnen lezen)
En als je graag wilt weten of ze op je stalschoenen passen, zou ik die even aandoen als je naar de ruiterwinkel gaatKun je de gaithers over je stalschoenen passen en dan weet je meteen of het kan en hoe het staat

_Mars_ schreef:Bij mij waren ze ook 29.95 .
Die man zei dat ze erg populair zijn, en dat ze haast niet meer te bestellen zijn, omdat het zo druk is..
mememe schreef:Weet je eventueel ook waar je de lederen nog meer kan kopen. Want anders zou ik die graag willen.
? Blinnii schreef:CKR schreef:Weet iemand hier misschien de prijs van de lederen gaithers?
Ik heb de echt lederen en ik heb er €59,95 voor betaald
Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan waar je ze koopt, maar ik heb ze dus voor €59,95 kunnen kopen
(De winkel waar ik ze vandaan heb zijn de synthetische namelijk €29,95 ipv €32,= zoals ik hier in het topic heb kunnen lezen)
En als je graag wilt weten of ze op je stalschoenen passen, zou ik die even aandoen als je naar de ruiterwinkel gaatKun je de gaithers over je stalschoenen passen en dan weet je meteen of het kan en hoe het staat
Ik ga er zo snel mogelijk even naar kijken, want op de foto zien ze er echt mooi uit! mememe schreef:_Mars_ schreef:Bij mij waren ze ook 29.95 .
Die man zei dat ze erg populair zijn, en dat ze haast niet meer te bestellen zijn, omdat het zo druk is..
Jij hebt nu dus ook de syntetische?¿
Blinnii schreef:Ik heb foto's gemaakt van een kennis haar gaithers. Zij heeft namelijk precies dezelfde als ik, ook de echt lederen.
Balou met voeten in de beugels (dus de paardrijhouding):
En Balou met voeten uit de beugels (dus hoe ze zijn als je gewoon zou staan):

[/quote]