jumpoverit schreef:Vaak betaal je indd ook voor de naam. Kwaliteit scheelt niet veelvan andere broeken
De kwaliteit scheelt aanzienlijk!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jumpoverit schreef:Vaak betaal je indd ook voor de naam. Kwaliteit scheelt niet veelvan andere broeken
Katoo71 schreef:Dat vraag ik mij dus de laatste tijd af.
Mijn oude simpele broek van tig jaar oud is nu echt op en ik ben hard op weg naar een nieuwe.
Vriendinnen raden steeds een pikeur of anky broek aan maar ik vind ze zo duur!
Waarom moet een lap stof wel 175 euro kosten zit er goud in ofzo...![]()
welke broek vinden jullie fijn en gaat een tijd mee voor niet meer dan honderd euro (en dat vind ik nog veel ) of ben ik nu zo'n zeurpiet ?.....
Nouvel schreef:kwaliteit, pasvorm, materiaal...
ik vind er zelf toch best verschil in zitten...

Karoliefje_ schreef:jumpoverit schreef:Vaak betaal je indd ook voor de naam. Kwaliteit scheelt niet veelvan andere broeken
De kwaliteit scheelt aanzienlijk!
? Miemserik schreef:Heb een rijbroek van de decathlon voor 30 euro en rijd er nu al zo'n 7 jaar mee
De euro is pas in 2002 ingevoerd

Ook heb ik laatst een HH broek gekocht, zeker voor dat geld vind ik hem niet verkeerd zitten en hoef ik me er ook niet druk om te maken als er een vlek in komt die er niet meer uit wil oid. Dat zou ik met een dure broek dus wel hebben
Pikeur Montana zit ook wel goed, al moet ik zeggen dat de donkerblauwe erg mooi blijft maar die bruine laten naden los en wordt ook snel vaal.

Quillemette schreef:ik denk dat die broeken alleen maar zo duur zijn omdat anky haar naam er op staat, ik zou gewoon een mooie broek kopen zonder de naam van anky erop. die kunnen ook heel lang mee gaan enzo. het is maar hoe jij er mee om gaat.![]()
danneke80 schreef:Ik vind horka juist erg fijn zitten. Vooral die met een (niet kunsleren) zitvlak. Voor mij geen andere broeken meer!
en je hebt ze ook nog in leuke motiefjes.
.. maar ze hebben echt heeel veel modellen/kleuren/printjes. Zit er altijd wel een bij die lekker zit, bovendien is er nu ook de Red Horse lijn van Horka.. Die heeft echt goedkope broeken die ook super zitten!
steinstein schreef:jumpoverit schreef:Vaak betaal je indd ook voor de naam. Kwaliteit scheelt niet veelvan andere broeken
Daar ben ik echt niet mee eens.
Het verschil van kwaliteit is behoorlijk groot tussen de goedkopere en de duurdere rijbroeken.
Nouvel schreef:Kelly, ik heb zelf de ervaring dat Cavallo broeken mij veel beter zitten dan veel goedkopere broeken (helaas, want het zijn niet de goedkoopste...).
Daarnaast rijd ik bijna elke dag (soms meerdere paarden op 1 dag) en doe ik jaren met deze broeken.
Ik vind ze zelf echter aan de dure kant om zo nieuw te kopen in de winkel, dus ik zoek altijd naar broeken ik de uitverkoop of 2e hands...
ilse18 schreef:Ik heb verschillende "merk" broeken gehad, en het toppunt was wel een dure pikeur die na een half jaar gebruik compleet doorgesleten was.
Dus tegenwoordig heb ik 3 broeken van comfort line a 35 euro per stuk, en zien er nog perfect uit, terwijl ik ze toch wel intensief gebruik.
Alleen je hebt niet zoveel keuze in de kleurtjes!
Hij zit opzich nog wel redelijk, maar het ziet er gewoon niet uit.. Heb m nog geen jaar gebruikt, nu heel af en toe als reserve.. Over eurostar ben ik gewoon het meest tevreden
Fijne rijbroeken en gaan lang mee. Als je een beetje goed zoekt zijn ze ook nog niet zo heel duur. Heb ook een cavallo blue label, zit aan de bovenkant wel heel fijn, alleen op mn scheenbenen krijg ik een gigantische drukplek van het stiksel als je m te lang aan hebt ( het is mijn crossbroek, dus crossen en weer mn eurostar aan
)