Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). mememe schreef:LiSSy schreef:ik heb altijd rijbroeken met leren zitvlak, maar dan wel van de duurdere merken (pikeur, cavallo, kentucky) deze broeken hebben een heel soepel zitvlak, kan er ook makkelijk mee opstappen enzo.
Bedankt voor je antwoord. Heb je weleens hh of mondoni rijbroeken gehad met lederen zitvlak? of wil dat niet goed.?
Nee beetje overdreven, maar heb liever een broek van bijv. Kyra-k of Eurostar, is het zitvlak veeel soepeler van en de kwaliteit ook aanzienlijk beter, je betaald veel; maar het gaat langer mee dan bijv hh & Mondoni
Nee beetje overdreven, maar heb liever een broek van bijv. Kyra-k of Eurostar, is het zitvlak veeel soepeler van en de kwaliteit ook aanzienlijk beter, je betaald veel; maar het gaat langer mee dan bijv hh & Mondoni[/quote]
nou als je een ladder voor me hebt wil ik het best eens proberen
. Ga wel even slijmen bij mijn moeder
Ouders zijn soms zo handig
Zal even gaan kijken hoe en wat. LiSSy schreef:ik heb altijd rijbroeken met leren zitvlak, maar dan wel van de duurdere merken (pikeur, cavallo, kentucky) deze broeken hebben een heel soepel zitvlak, kan er ook makkelijk mee opstappen enzo.
Wil eigenlijk ook niet meer zonder lederen zitvlak
mememe schreef:Dat wil ik best snappen, dat je portemonnee dat heel erg graag wil.
offtopic:Heeft iemand de nieuwe harry's horse gaithers al geprobeerd gezien?¿

mememe schreef:Dat wil ik best snappen, dat je portemonnee dat heel erg graag wil.
offtopic:Heeft iemand de nieuwe harry's horse gaithers al geprobeerd gezien?¿
(als je tenminste de lederen bedoelt)
. Ze zijn helemaal van leer, dus ik heb er lekker veel steun aan
.
Ze zijn wel gewoon netjes ingezakt als laarzen, maar afzakken doen ze verder niet..