Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dan kun je hem gewoon doorslikken tijdens een wedstrijd.

lie_ke schreef:hoi, ik vroeg me af hoe de meeste dames onder ons het maandelijkse probleempje 'oplossen' en dan vooral tijdens wedstrijd.
als ik ongesteld ben en ik doe een tampon in tijdens het paardrijden glijd die door het lichtrijden steeds verder naar beneden dus dat is geen optie, maandverband is ook niet echt fijn, dus meestal doe ik gewoon 2 onderbroeken aan..![]()
maar heeft iemand misschien een betere oplossing?
alvast bedankt, groetjes mij

gebruik zelf ook, en ben net 15
lie_ke schreef:hoi, heel erg bedankt voor de adviezen!:)
ik hoor van veel mensen aan de pil gaan, dit lijkt me wel een handige oplossing want grotere tampons etc. heb ik al geprobeert.
ik ben alleen nog maar 14 dus ik weet niet wat mijn moeder er van denkt als ik aan de pil wil..
Heel stom maar ook als ik hem helemaal achterin inbreng, en ik zit op de wc, kan ik hem er met persen zo uitschieten.
en inderdaad met paardrijden kan ik hem ook beetje bij beetje voelen zakken. Ik heb met paardrijden een supermaxikolossaalveeltegroot tampon in omdat ik die het langste binnen kan houden en dan dus net voor je erop stapt even wisselen. Verder weet ik echt niet wat je er aan kunt doen.