SGW Barchem (in principe) naar 15/16/17 nov.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 00:08

Amy. bedoel je dat je wel op de site komt, maar vervolgens alleen kruisjes ziet die je niet kunt aanklikken? Dat doet die site nl. bij mijn ouders op de pc ook. Je moet dan als adres intikken http://www.bergruiters.nl/sgw/ en dan kom je op de index van het SGW-gedeelte. Dan klik je op starttijden-sgw.htm en zo kom je dan op de lijst met starttijden.

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 17:09

YESSSSSSSSSSSSSS!!!!!
Ik mag mee doen!! Joehoe, je wilt niet weten hoe blij ik ben!!! Ah yess!
Hopen dat het nu door gaat. Morgen komt op de site te staan of het wel of niet door gaat, ik hoop het zo!!
Mijn tijden:
dressuur: 11.10 uur in ring 7
springen: 14.52 uur
crossen!!!: 15.22 uur
Ben echt zo happy en nu maar hopen dat het door gaat, joehoe!!!!!

En Karin:
Dat had ik inderdaad maar gelukkig doet die het nu wel!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 23:24

Het was toch over twee dagen Verward dat was voor mij namelijk ook een van de problemen, of was dat alleen voor de paarden Verward

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 23:27

vrijdag en zaterdag het kampioenschap, ( zaterdag) en zondag het open..

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 23:42

Ik heb net gekeken en alleen de pony's rijden op één dag Haha! En aangezien die van mij met zijn 1.68 toch echt niet voor pony doorkan had ik toch over twee dagen moeten starten...Dan is vervoer regelen dus helemaal een drama...Huilen
Maar ja, volgend jaar nog genoeg crossen en mijn zusjes springwedstrijd gaat nu even voor *LOL* Hopelijk haalt ze zondag de laatste twee puntjes in het M(net als jij Merel Haha! )...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 23:47

Gomir, mijn zusje start ook bij de paarden ( B ) en heeft wèl alles op één dag, nl. zondag. Alleen het kampioenschap L/M is toch over twee dagen verspreid? Zondag is de open wedstrijd.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 23:55

Maar de tijden voor de B-paarden zijn dan wel leuk...er staat bij een aantal ruiters(en ik was er een van) rond 15.00 uur dressuur en rond 13.00 uur crossen en springen(dressuur staat ook zaterdag boven *LOL* )

Even een voorbeeldregeltje *LOL* :

88 B pa Kirsti Nap Irene LR R.A.P. 4 (dressuur)16:28 (springen)12:04 (cross)12:34
Dat wil niet zo op een dag hoor Haha! Zou ik trouwens wel een goed idee vinden...dan is hij wel relaxed en lekker los Party!!

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:39

Barchem gaat wel door!!!
nou nu kijken of ik wel ga.. Lips are sealed

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 15:49

Barchem gaat zeker door? Joepie! Cool

Maar dat geldt dan voor vrijdag en zaterdag? Als er nog een flinke plens regen valt, dan kan het natuurlijk zijn dat het zondag alsnog wordt afgelast... Merel, ben je gebeld of heb je het van internet?

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 16:25

Karin schreef:
Barchem gaat zeker door? Joepie! Cool

Maar dat geldt dan voor vrijdag en zaterdag? Als er nog een flinke plens regen valt, dan kan het natuurlijk zijn dat het zondag alsnog wordt afgelast... Merel, ben je gebeld of heb je het van internet?

uhm, ik zou er idd niet op rekenen dat de open wedstridj doorgaat, er zijn dan al zo veel combinaties over dat terrein heen gegaan..

Ik ben gebeld door mijn instructeur, en die had Barchem gebeld... en op alle sites staat ook dat het door gaat

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 17:01

oke, ik ga dus niet... Maar de rest veel succes morgen!!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 19:52

Hmm, ik weet nou niet of ik Blokker, die die zondag wel of niet moet afzeggen...
Ach ik waag het er gewoon op, ik zeg het wel af en hopelijk gaat het dan door!!
Maar Merel hoezo ga je nu niet?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 20:08

Als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan springen *LOL* Volgend jaar kun je ook crossen en de kans dat het terrein zondag na het kampioenschap nog lekker te rijden is is niet zo heel groot Haha! Er komen volgend jaar nog genoeg crossen en het is toch ook wel belangrijk om je pony heel te houden Lachen

Ga je springen Merel of neem je lekker een weekend vrij Verward

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 21:57

gomir schreef:
Als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan springen *LOL* Volgend jaar kun je ook crossen en de kans dat het terrein zondag na het kampioenschap nog lekker te rijden is is niet zo heel groot Haha! Er komen volgend jaar nog genoeg crossen en het is toch ook wel belangrijk om je pony heel te houden Lachen

Ga je springen Merel of neem je lekker een weekend vrij Verward

haha, tot volgend jaar cross ga ik minstens ieder weekend met 4 a 5 paarden 1 a 2 dagen op wedstrijd, dus neit vrij Huilen Haha!
Maarre: er is bij ons thuis springen en da's ook niet fijn om daar 5 paarden uit te moeten schrijven.. En het terrein is waarschijnlijk maar net te doen, het heeft zoveel geregend... dus goed zal het niet zijn, en ik wil niet op het laatst in het seizoen me paarden kapot rijden..

Noie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 23:07

ik denk niet dat het zondag doorgaat. jullie wel?

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 14:53

Neeej, ik ga er voor, en ga het toch proberen!!
Ik denk dat het toch wel door gaat zondag..

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 17:51

het is vandaag mooi droog weer geweest en vannacht ook, dus de grond in barchem heeft mooi wat kunnen drogen!! Als het nu niet meer gaat regenen denk ik ook wel dat het zondag door kan gaan!!! Ik moet morgen dressuur rijden, dus dan kan ik mooi alvast kijken, hoe de bodem er aan toe is!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 01:54

Ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het...

Ret wil graag nog één keertje crossen dit jaar, heeft-ie me ingefluisterd... Knipoog

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 11:26

Het is tot nu toe nog steeds droog gebleven, dus hoop ik maar dat dat ook blijft!

En ik wil ook crossen, twas zo gaaf de eerste keer, ben er best wel zenuwachtig voor!

Noie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 13:44

ja ik ben ook heel zenuwachtig! ik weet namelijk niet wat ze gaat doen denk niet dat ze alles springt. en ik hoop niet dat het heel hoog gebouwd is hihi.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 15:07

Net besloten om niet te gaan. Zusje heeft vanmorgen in het bos gereden en paard gleed alle kanten op. Hij wilde zo graag dat hij zichzelf voorbij liep. Ze neemt dus liever geen risico (ook al staat-ie met de cross op kalkoenen) en start dus niet.

Volgend jaar beter. Lachen

Succes voor degenen die wel gaan! Party!!

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 16:11

Rectificatie Haha!!
Heb net in een uur tijd besloten om toch maar wel te starten morgen.

Ik belde de organisatie op om me af te melden.
Die man vroeg me waarom en toen vertelde ik dat ik dus geen zin had om mijn paardje aan het einde van het seizoen de 'vernieling' in te rijden, door de slechte bodem.

Toen vertelde die man mij dus dat ze gisteren zelfs complimenten hadden gekregen dat het terrein goed te rijden was. Deze week hebben ze een stuk van de route omgelegd en wat hoger aangelegd, zodat de bodem droger zou zijn. Dit heeft heel goed geholpen, vertelde hij.

Dus heb nu zoiets van: Ik ga gewoon!

Iedereen die morgen ook moet rijden, veel succes!!! Party!!

En Retje zal denk ik wel erg blij zijn met mijn beslissing Haha!

Noie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 19:28

ik ga niet! heb besloten van niet want het heeft net weer geregend en ik heb net weer vertrouwen met haar en geen zin om dat met een concour weer kapot te maken. nou iedereen die wel gaat heeeeeeeel veel suc6 he!!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 19:42

nou ik kom net van Barchem af, en de grond is helemaal niks mis mee!!! Er zijn geen stukken die erg zwaar of slecht zijn, dus dat is erg fijn!!! Ook bij de dressuurringen is de grond goed!

Noie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 19:48

nou ik denk dat ik nog even een jaartje wacht met crossen
is het hhog gebouwd?