AdemoJoey schreef:Ahaaaaa, jij zit ook op die siteStaan enorm goede tips op; wel dure lichtgewicht slaapzakken trouwens
(topic net gelezen
) *Gaat nu weer even verder lezen*
Je hoeft die dure slaapzakken niet te kopen, het zijn maar aanraders en aangevers dat ze er wel zijn.
Wat bedoel je met ' Epe is voor ons geen optie i.v.m. de afstand'? Je gaat dan toch lekker camperen daar vlakbij? Weet nog een prima camping met goede sfeer en de beste verzorging voor de paarden op 150 meter van het startterrein. Wat wil een mens nog meer (als ie meedoet aan de Eperpaardenvierdaagse)?
(topic net gelezen
) *Gaat nu weer even verder lezen*
Zat me er alleen over te verbazen, aangezien lichtgewicht wel aan te raden is ben ik me wat aan het orienteren en ja als je voor goede kwaliteit gaat en ook nog eens specifiek bent (warm, maar licht) kun je dit soort prijzen wel verwachten. Ondanks dat:
), maar ook mijn vader! We hebben maar een éénpaardstrailer, dus huren we er nog één bij. We hebben ons afgevraagd of een tweepaardstrailer niet iets is, maar die kan onze auto niet trekken; een "nieuwe" auto die dat wel kan is geen optie helaas. "Even" naar de paardenvierdaagse is voor ons dus niet echt een optie... 
Het was geweldig, maar vergt wel betere voorbereiding; we hebben er een boel van geleerd, dat is zeker! Overigens gingen we de terugweg niet terugrijden, maar met de trailer, dat leek ons bij het voorbereiden ervan al wel verstandig. Van Drachten naar Epe (is dichtsbijzijnde punt) is 105 km met de auto. 20 km (niet meer!) per dag lijkt me verstandig, dan ben je dus 5 à 6 dagen echt aan het rijden + 1 rustdag ergens middenin. Je bent dan een week "zoet". Is zeker een superstoere ervaring! Mijn moeder loopt er ook warm voor, maar dan kunnen we niet de hele VeluweTrail rijden. Aangezien het bij 30 dagen toch echt wel op moet houden. Keuzes genoeg dus
Wie weet open ik er na de tentamenweek nog wel een fototopic over, heb trouwens ook filmpjes van tijdens de rit
.