Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Waratje schreef:Heeft de DA ook gecontroleerd of de chip nog op zijn plek zit en goed functioneert? Geen idee of die er mee te maken kan hebben, maar je weet maar nooit.
Coliena schreef:Ik weet niet wat hier de oorzaak kan zijn, maar ik geloof absoluut niet dat dit met het chippen te maken kan hebben. Even voor de duidelijkheid: waar zit de chip? Ze hoort in het vet van de manenkam te zitten, op de overgang van eerste tweederde en laatste derde van de hals, dus een centimeter onder de manen.
Citaat:Dacht eigenlijk ook aan een hersentumor. Weet alleen niet of een tumor reageert op pijnbestrijding. Misschien eens een reading laten doen? Als de dierenarts het niet kan vinden idd toch even op andere manieren erachter proberen te komen.
Coliena schreef:ALS de chip hier correct geplaatst is, zoals ik in mijn vorige post heb geschreven (dus niet ingebracht is op gelijk welke andere plaats), dan kan hij dit probleem ZEKER niet veroorzaakt hebben.
Coliena schreef:Hemeltjelief, daar gaat de discussie over de chip weer. Ik ga hier verder niet meer op in, want dat heeft echt geen nut volgens mij. Voor mensen die echt geïnteresseerd zijn, mijn PB staat open voor gefundeerde, wetenschappelijke uitleg. Geen spookverhalen, maar de feiten. Ik heb het hier al 1000 x uitgelegd, maar blijkbaar zijn jullie heel hardleers in Nederland.

juno1 schreef:Coliena schreef:Hemeltjelief, daar gaat de discussie over de chip weer. Ik ga hier verder niet meer op in, want dat heeft echt geen nut volgens mij. Voor mensen die echt geïnteresseerd zijn, mijn PB staat open voor gefundeerde, wetenschappelijke uitleg. Geen spookverhalen, maar de feiten. Ik heb het hier al 1000 x uitgelegd, maar blijkbaar zijn jullie heel hardleers in Nederland.
Je gaat er verder niet op in, maar je schreeuwt het hardst om gehoord te worden.
Als iedereen jouw advies zou opvolgen en stoppen met een link te leggen van ' een dwalende chip' dan zou er nog voldoende dierenleed zijn of een rij bij het slachthuis.
Niemand die hier beweert dat het 'dat is' wel om er rekening mee te houden dat het 'wel degelijk' een mogelijkheid kan zijn.
Zelfs bij het zetten van de chip's bij onze paarden werden we voldoende ingelicht over de mogelijkheid tot dwalen en ook dat het vaak op de vreemdste plaatsen kon opduiken.
En aangezien topicstarter het enige kon opnoemen als wat kort geleden was gebeurd met haar paard en waar deze vreemde gedragsverandering aan gelinkt kan worden, is een meedenken toch wel geoorloofd ?
Of wil je ons monddood, aangezien we erg hardleers zijn in Nederland
En waarom zou je via pm je zegje willen doen, maak daar lekker een topic over zodat iedereen kan reageren en je er achter komt dat je niet alleswetend bent en de wetenschap soms achter de feiten aanholt.

Maanling schreef:Maanling heeft haar een pm gestuurd, en mij is alles nu netjes duidelijk.
Ik kan het iedereen aanraden.