Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Charaz schreef:Je behoud je winst (of verlies)punten gewoon, maar bij de overgang van pony's naar paarden mag je 1 klasse lager starten dan je deed.
MyWishMax schreef:g. Bij de overgang van de ponysport naar de paardensport wordt de klasse, waarin de ponycombinatie direct voorafgaand aan de overgang naar de paardensport was opgenomen, overgenomen, inclusief behaalde winst- of verliespunten.
h. Combinaties die bij de pony’s zijn uitgekomen in de klasse Z1/Z2-dressuur en met dezelfde “pony” de overstap naar de paardensport maken, hebben de keuze tussen de klasse Z1- of Z2-dressuur, waarbij het op verzoek mogelijk is, om winstpunten welke behaald zijn bij de pony’s, over te nemen in de klasse
Z1 bij de paarden.
Charaz schreef:Ik weet 100% zeker dat je als je overstapt naar de paarden je een klasse lager mag starten, mijn nicht heeft dit nl. ook gedaan en het staat ook ergens in de reglementen.
Ik wil dit best opzoeken als ik wat meer tijd heb, maar dat het zo is weet ik heel zeker.