Cavallo rijbroeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mopje19

Re: Cavallo rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:33

ik heb er een een bruine met een leren zitvlak erachter en hij zit echt heel erg lekker met rijden en werken want ik werk op een maNEGE en hij zit onwijs maar kost wel erg duur

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:12

Ik vind het geweldige broeken, ik ben nu aan mijn tweede syria begonnen (1e was te groot geworden) en heb al jaaaaaaren een cavallo champion... heerlijke rijbroek de champion, alleen jammer dat ze die niet in veel kleuren hebben Scheve mond

Quillemette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 08:34

cavallo broeken zijn heel fijn, ik heb er echt hele goede ervaring mee! Lachen

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 08:45

Heerlijke broeken! Ik heb een half jaar geleden een Cavallo Fabio gekocht, met ruitjes (Bruin/turqouise), steekzakken en rondgenaaid zitvlak. Normaal was deze broek E 150,-, ik had hem bij Ooteman voor de helft van de prijs.

Nicoleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 16:57

Ik heb ook een Cavallo rijbroek gehad. Ik heb hem 2 jaar gehad, maar nu begint hij toch net iets te strak te zitten, dus moet gaan kijken voor een nieuwe. Maar ik vond hem erg lekker zitten en zitten ook fijn. Goede ervaring dus. Knipoog

mopje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 18:25

ik heb vandaag een nieuwe gekocht eeen groene en daar ga ik nu mee rijden dus even uitproberen he nou hij zit wel lekker maar niet zo lekker als me oude rijbroek van cavallo

missK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 11:21

weet iemand of het model Syria een strak model is? Dus wel of geen bandplooi??

Odessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 11:32

De syria is een strak model met steekzakken en hoge band, geen bandplooi dus.

missK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 11:38

thanx!!

mopje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:52

nou hij zit lekker maar eh ja hij is al weer kapot en is eens een cavallo he mensen nou ja geef mij maar me oude rijbroek terug dan vindt ik het goed

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:55

Weet nog iemand ze in de aanbieding liggen Haha! Heb er eentje ooit voor -50% gehaald en moet zeggen dat ik niet weer iets anders wil. Heerlijke broek, eigenlijk gebruik ik die alleen maar Haha!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:56

Ik heb de Syria, dat is hoge band, geen leren zit/kniestukken en geen bandplooi. En heb nog de Grasciozo (oid Clown), dat is hetzelfde als de Syria, maar dan mét bandplooi en V-snit in de band.
Die laatste vind ik echt wel de allerfijnste, maar de Syria is net iets gunstiger geprijsd en zit me ook méér dan goed.

Ik heb alleen nog maar Cavallo broeken, kunnen niet aan de Anky's of Eurostar's tippen.
Ze zitten me echt perfect en slijten amper.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 22:13

Ik heb een Cavallo Cocktail, hoge band, 1 bandplooi, steekzakken, leren zit en Vsnit. Heerlijke broek! 2e hands overgenomen 2 jaar geleden en nog steeds top.

Heb ook een Cyrano, leren zit, hogeband, steekzakken, strak model. Helaas is die nu aan vervanging toe (erg gesleten door 3 jaar lang schuren van een zweep ertegenaan en vd week ging ik erdoorheen helaas)

Dus als iemand nog iets te koop heeft??:D (leren zit, bandplooi, hoge band en steekzakken...)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 06:25

XchantjuhX schreef:
Ik vind het geweldige broeken, ik ben nu aan mijn tweede syria begonnen (1e was te groot geworden) en heb al jaaaaaaren een cavallo champion... heerlijke rijbroek de champion, alleen jammer dat ze die niet in veel kleuren hebben Scheve mond

Ik heb ook de Champion (heerlijke broek he?). Ik heb 'm in het grijs met zwarte ruit Pling