Viel vol met mn gezicht op de grond.. cap glijd naar voren, land op mn neus en keelt me zowat.
En had em laten afstellen in de winkel, dus hij zat wel goed.
Nu idd ook een niet-verstelbare
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

of te los of te vast. Het is wel al een cap van 6 jaar terug oid (gebruik m pas een jaartje
) Maar binnenkort, zodra de bonus er is
, toch maar kijken voor een cap die wat beter zit.
), en hij zat gewoon goed. De manegepony waar ik op zat schoot er vandoor, en de cap schiet van m'n hoofd, naar achter, waarna hij op m'n rug bungelt.. Gelukkig viel ik niet! Hoe ik hem ook went of keert, hij past op geen enkele manier meer, zodra ik met m'n hoofd ga schudden, schudt de cap vrolijk mee, maar niet op een goeie manier..
Welshcobfan schreef:Je kan beter geen cap op hebben dan die casco
). Lazerde van de pony af van op mijn zij, hatsee cap van mn hoofd..
maar ik had wel de nodige ellende met dat ding meegemaakt... of hij zat te los en hij bewoog alle kanten op... of ik kreeg hele mooie blauwe plekken op mijn voorhoofd... kortom fascinerend ding... en erg praktisch... het ding zit nu stof te vangen.... en is vervangen door een euh cap uit frankrijk :p nickyu schreef:casco's zijn heel simpel bedoeld om 1 x op maat te maken
daarna niet meer veranderen daar is het systeem niet op gemaakt ..mijn voorkeur hebben ze niet
maar als het goed is blijven ze dan wel zitten
rebeltje schreef:Maar goed.. hoe weet je dan wat een goede cap is..(aangezien deze ook aangeraden werd in de ruitershop) Zie het echt niet voor me om een pikeur (toch?) cap te kopen van een paar honderd euro..
missK schreef:Die Casco dingen zijn verschrikkelijk! Ik raad ze iedereen af! Moet gewoon regelmatig tijdens mn lessen de capjes van de kinderen controleren, want tijdens het draven/galloperen vliegt menig cap (de casco's dan) nog weleens naar achteren (terwijl ie van te voren goed was aangedraait...) Nee hoor uit de handel halen die dingen!