Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
steinstein schreef:Ik heb de geruite Rhino deken vorig jaar gekocht via Ebay Deutschland. De prijs daar was goedkoper dan hier. Ik heb de dikke versie met half halsje. Ik ben er zeer tevreden over. Omdat er geen bilkoorden aanzitten was ik bang dat de deken niet goed zou blijven liggen, maar ze kan 20 keer rollen opstaan en uitschudden, de deken blijft super liggen.
Shalbo schreef:Ik heb ook een dikbil staan en mijn bucas all-in-one past hem prima. Hij heeft zelfs nog ruimte over in de schouder.
Nadeel van bucas vind ik de hytech-kleur. Die blijft niet zo lang zilver als ik gehoopt had...
Gulpje schreef:Shalbo schreef:Ik heb ook een dikbil staan en mijn bucas all-in-one past hem prima. Hij heeft zelfs nog ruimte over in de schouder.
Nadeel van bucas vind ik de hytech-kleur. Die blijft niet zo lang zilver als ik gehoopt had...
Welgeteld 1 dag is ie zilver..
linda123 schreef:mirgino: is dit de amigo turnout lite?
ben namelijk zelf ook op zoek naar een goede regendeken...en deze lijkt me ook wel wat!
Wil m namelijk over een gewone deken doen als mijn paard naar buiten gaat met minder weer...
Gulpje schreef:Shalbo schreef:Ik heb ook een dikbil staan en mijn bucas all-in-one past hem prima. Hij heeft zelfs nog ruimte over in de schouder.
Welgeteld 1 dag is ie zilver..