eurostar cameron jas, ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Re: eurostar cameron jas, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 12:10

ik heb hem binnen en hij past perfect! vind het ook een erg mooie jas. hij is trouwens wel wat donkerder dan op het plaatje, maar dat vind ik eigenlijk nog wel mooier Haha!
de band aan de onderkant had wel ietsje strakker mogen zitten, dan kruipt hij niet omhoog. misschien dat ik daar nog zo'n elastiek in laat zetten die je met die knopjes kan aantrekken...

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 12:13

Ik hem hem ook en heb er erg schik mee!
Fijne jas, is water en winddicht. Hij valt gewoon kort, maar dat is meer het model, hij kruipt bij mij niet omhoog ofzo.
Heb er erg schik mee, heb 'm ook voor gewoon aan!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 19:29

Hmm. Ik had een maat kleiner moeten bestellen. Ik heb echt een stomme tic. Ik koop kleding altijd te groot, omdat ik bang ben dat het te klein is.
Eigenlijk heb ik altijd XS of S en nu had ik een M maat besteld, voor het geval ik er dikke vesten onder wilde doen of de mouwen kort uitvielen. (Helaas lange armen.) Lekker eigenwijs, aangezien ik eigenlijk wel wist dat ik ruim in een S pas. Nu is de jas een beetje uit verhouding. Clown

Maar goed, verder vind ik 'm wel heel fijn en mooi, dus ik denk dat ik 'm gewoon houd. Ja
Er is goed over de jas nagedacht. Neem bijvoorbeeld het lusje op de jas om de capuchon mee vast te zetten. Ik vind dat erg praktisch. Dan klappert het ding niet zo als je aan het rijden bent.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 01:11

Hoe vallen deze jassen??? ik heb normaal altijd maat38 / M
hoorde dat ze wat kleiner vallen, dus dat ik dan een L zou moeten hebben, klopt dat?
Heeft er al iemand een foto van de jas?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 10:59

ik vind ze echt niet klein vallen, ik heb maat 36/38 en heb een S, daar kan ik ook nog een dik vest onderaan.

Widner

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 11:03

Ik vind ze wel klein vallen, iig onderaan. Ik had een s gepast ( dat heb ik normaal ) En ik deed mijn armen omhoog, toen zat hij net niet onder mijn kin Nagelbijten / Gniffelen Maar nu heb ik een l Bloos! En die zit wel goed.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 11:50

Ik heb de kaartjes er al afgehaald, maar ik had veel liever een S willen hebben dan een M. Scheve mond Ik heb ook maat 34/36, dus ik snap niet waarom ik een M heb genomen.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 01:55

Ehm sorry om deze topic weer omhoog te halen, maar hoe bevallen de jassen nu nog? Ik zie er heel veel weer op [EA] belanden.. Scheve mond Wat mij een beetje bang maakt....Aangezien het een redelijk dure jas is $175 dollar...

Ik wil 'm ook graag kopen voor winter, voor werk. Ik werk op een stal, maar ik rijd niet ofzo. Zou die geschikt zijn?

En wat voor maat zou ik nemen? (Ik woon in USA dus passen is helaas niet mogelijk..Maar ik kan hem kopen bij Horsemopolitan Haha!)
Ik heb vaak maat ruime M/gewone L, maar heb een Anky vest die maat L is en die is weer net iets te groot (ben veel afgevallen Knipoog )

Valt de L gewoon? Want ik denk dat ik beter een L kan nemen. Ben verder redelijk klein, net 1.60 volgens mij.

Iemand advies??????

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 01:56

ik heb ook een harry horse jas gekocht, en die trek ik ook gewoon aan, hij is warm, waterdicht, en zit super!! succes met zoeken.