Paard 'Knuffelen'

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hoevaak rijd jij per week?

1x per week
10 (11%)
2x per week
19 (21%)
5x per week
27 (30%)
7x per week
11 (12%)
3x + een buitenrit
14 (15%)
Nooit
7 (7%)

Totaal aantal stemmen: 88

Romy_Valerio

Re: Paard 'Knuffelen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 16:18

Nee, dat denk ik niet.
Je hebt ook jongens die wel van knuffelen houden, en jongens die niet van knuffelen houden. Net zo by meisjes. Het ligt gewoon aan het paard denk ik.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 16:34

Lenneke_ schreef:
Zou er verschil zijn tussen merries, ruinen en hengsten?

Misschien? Bij ons vinden de merries het maar 'moah' dat geknuffel, maar de 'mannen' (2j.ruin en 1.jhengst) die weten van geen ophouden; erger nog, de jongste wordt gewoon chaggerijnig als hij niet het middelpunt van de knuffelaandacht is.
Wat de 'meiden' weer wel leuk vinden is 'staan', gewoon bij je komen staan en dan maar staan. Dus dat doe ik dan maar met hun (totdat er weer zo'n gele of rooie haarbal aankomt die geknuffeld moet worden).

Maar ik heb het wel vaker meegemaakt dat merries knuffelen minder leuk vinden dan hengsten of ruinen. En ook dat sommige merries poetsen en prutten weer wel leuk vinden, terwijl ruinen dat dan weer vaker minder vinden.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 17:33

Bij mij is het juist andersom, Anouar (ruin) houdt niet van knuffelen en Macy (merrie) juist wel

Saron

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:56

Ik denk niet dat er verschil is hoor Clown
Ik heb 4 verzorgpaarden, 1 merrie en 1 ruin houden wel van knuffelen en de andere merrie en ruin apsoluut niet! Tong uitsteken

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 21:45

Ik heb ook geen knuffel paard hoor. Ik heb me er bij neergelegd. Ze laat me op andere manieren wel weten dat ze me lief vind. En als ik echt in een knuffelbui ben, roep ik gewoon de stalhond of knuffel ik met mijn stalkatjes.
Mijn merrie vind het absoluut niet leuk om te knuffelen. Ik geef haar als ik naar huis ga een kus op dr hoofd, dat vind ze goed zat. Of als ze eens kontjeuk heb, dan heeft ze opeens wel flinke zin om te knuffelen.
Soms heeft ze 1 minuut een knuffel moment, dat is meestal als ik 1 of 2 dagen niet ben gweest. Die momenten koester ik ook enorm, want dat komt niet vaak voor Knipoog

Het ene paard vind het gewoon fijner dan het andere. Die van mij wordt er strontshaggo van als ik om haar hals ga hangen of iets, en kan zo lekker bitchy knauwen als ik te lang doorga Clown

Of het ligt aan het geslacht? Geen idee. Genderose kon ik UUUUUUREN mee knuffelen, gewoon lekker op haar hangen, om haar hals, ze vodn het HEERLIJK. Dat was ook een merrie. Wietje is ook merrie en zint het absoluut niet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 14:19

Ik ken ruinen die van geen ophouden weten qua knuffelen...
Ken een merrie, maar die vond het alleen maar leuk als ze hengstig was...
ken ook merries die het geweldig vonden
en ruinen die er niks aan vonden.

Verschilt per paard denk ik. Lachen

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 15:05

het is gewoon jammer maar helaas.. jou paard is geen knuffelkont

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 15:07

Hoe kun je vaker selecteren?? Haha ik rij er nu 2 en ben er twee aan het mak maken..! Dus ik rijd veel vaker dan 7 x... Vingers aflikken