Voor lijk liggen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re: Voor lijk liggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:14

Macy ligt ook regelmatig zo. Ik denk dat ze zich echt op hun gemak voelen als ze zo liggen. Liggen is zowiezo al iets dat ze alleen doen als ze zich op hun gemak voelen, maar door zo te liggen kunnen ze hun omgeving echt nog nauwelijks in de gaten houden.

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:22

Bij ons op stal gaan ook alle paarden liggen lekker languit in de zon. Sommige dromen ook en die galoperen in hun droom (freaky) Vroeger hadden we een pony die werd heel kwaad als je hem kwam wakker maken. Ik vindt het een heerlijk gezicht als xe allemaal zo relax liggen te doen. En wij maar hun stallen schoonmaken pfff.. sommige paarden hebben echt een luize leven hoor wil soms best met ze ruilen lekker bakken in de zon met je vrienden. Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:24

die van mij doen het ook zeker als het lekker weer is en het zonnetje schijnt, mijn vorige paarden deden dit nooit, dus in het begin schrok ik er ookwel van

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:38

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:54

Hoezo voor dood liggen Koe
http://www.mijnalbum.nl/Foto-C7PV7TDJ.jpg

Ik ben al een aantal malen de wei in gerend, omdat ik echt bang was dat het fout zat. En reageren, ho maar.

Overigens moet je Lotje ook niets vragen tussen 12 en 14uur, dan houdt mevrouw siesta.
Afgelopen donderdag kwam de smid om 13uur, volgens mij heeft ze er niets van meegekregen. En die smid maar zeggen dat ze zo lief en rustig is, ik weet wel beter Duivel

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 19:29

Warina ligt ook heel vaak zo, heeft ze ook een aantal keer op het weiland gedaan. Lachen

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 19:32

ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik zou me echt rot schrikken Wow!

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:33

Dat ze zo liggen, is hier zo normaal dat zelfs niemand er meer van opkijkt Knipoog
Meerdere keren op een dag liggen ze zo in de wei, wel vaak op vaste tijdstippen ('s ochtends heel vroeg, tussen de middag en 's avonds laat) Ik kan er ook zo bij gaan zitten. Haha!

kolanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:39

Mijn paardje is 15 jaar en ligt ook vaak zo midden in de bak en maakt er af en toe ook nog iets van een hinnekend geluid bij ze is dan aan het dromen echt heel schattig.
Ik wist eerst niet dat paarden ook konden dromen en schrok ook best wel toen ze de eerste keer dat geluid erbij maakte, maar ze lag echt te slapen.
Zijn er nog meer mensen bij wie hun paard ook geluid maakt als ze zo liggen te slapen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 08:53

kolanda schreef:
Mijn paardje is 15 jaar en ligt ook vaak zo midden in de bak en maakt er af en toe ook nog iets van een hinnekend geluid bij ze is dan aan het dromen echt heel schattig.
Ik wist eerst niet dat paarden ook konden dromen en schrok ook best wel toen ze de eerste keer dat geluid erbij maakte, maar ze lag echt te slapen.
Zijn er nog meer mensen bij wie hun paard ook geluid maakt als ze zo liggen te slapen?

ROFL
Geweldig! Nee de mijne maken er geen geluid bij, ze kijken je alleen aan alsof ze vragen of je erbij komt liggen. Onze hond doet het wel.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:34

heerlijk toch als ze zo genieten

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:44

Mijne doet het ook. We hebben sinds een maand ongeveer een shetlanderjaarling erbij. Als weidemaatje voor mijn E pony. We hadden hem net 2 dagen en toen ging mijn vader rond half 10 's avonds nog even naar buiten om iets te pakken. Mijn vader weet niet heel veel van paarden maar een klein beetje dus hij ging even kijken bij de '' nieuweling '' en toen lag hij dus helemaal plat in de wei te slapen! Mijn vader schrok zich helemaal kapot en die dacht dus dat hij dood was. Hij wilde het eerst zeker weten voordat hij mij zou roepen. Dus hij liep er heel zachtjes naar toe en toen deed Polly ( de shetlander ) zijn hoofd omhoog en mijn vader was helemaal opgelucht! hij kwam met een rood hoofd binnen en vroeg aan mij hoe pony's slapen. Ik zei zo: Dat is verschillend, de 1 slaapt staant, de ander ligt of hij ligt helemaal plat dus dan lijkt het alsof die dood is. En toen begon die heel hard te lachen en ik snapte er niks van en toen vertelde die het Clown

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:48

superlotje schreef:
Hoezo voor dood liggen Koe
http://www.mijnalbum.nl/Foto-C7PV7TDJ.jpg

Ik ben al een aantal malen de wei in gerend, omdat ik echt bang was dat het fout zat. En reageren, ho maar.

Overigens moet je Lotje ook niets vragen tussen 12 en 14uur, dan houdt mevrouw siesta.
Afgelopen donderdag kwam de smid om 13uur, volgens mij heeft ze er niets van meegekregen. En die smid maar zeggen dat ze zo lief en rustig is, ik weet wel beter Duivel

Hahahahaha om deze foto moest ik echt hard lachen Haha! Die speelt echt voor lijk ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:51

S
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-06-23 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 07:39

ulisse deed het laatst ook, ik schrok me eerst ook rot. Maar ze lag toch echt gewoon lekker te slapen in het zonnetje.

's nachts liggen volgens mij bijna altijd zo in de stal. Soms zien we het maar meestal kunnen we het zien aan het vlas of de vieze plekken op de billen, hals en hoofd Haha!

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 07:50

Wij hebben er ook zo eentje die wel eens lekker in het zonnetje wil liggen. Vorige week weer. Reed ik langs de wei, ligt er opeens een paard voor lijk. Nou, dan schrik je toch wel even, zelfs al weet je dat hij het vaker doet Haha!