Denk dat HH meer van anderen overkopieert dan Anky , maar daar zit ik niet over in en denk anky of HH ook niet echt denk ik zomaar. Bijde verdienen ze meer dan zat
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
OemmiejO schreef:Nou en, HH aapt ook scapa en eurostar (geloof ik) na.

Souplesse schreef:maar vind je de kwaliteit dan echt zo goed? ik vind de kleding echt lelijk. de jassen en vesten vallen als hobbezakken en de rijbroeken doe je ook niet erg lang mee.

Maar dat is met alles zo he..
Omdat niet iedereen tussen de 100 en 200 euro neer wil leggen voor een broek, biedt Harrys Horse een goedkopere model aan, wat wel veel op de andere merken lijkt.
En veel met mij, geloof ik. 
Souplesse schreef:maar goetkoop is duurkoop, ja dan koop ik liever iets van betere kwaliteit waar ik ietsje meer voor met betalen.
anky en harrie horse vergelijken is appels en peren vergelijken.
Souplesse schreef:maar goetkoop is duurkoop, ja dan koop ik liever iets van betere kwaliteit waar ik ietsje meer voor met betalen.
MISTRAL94 schreef:Souplesse schreef:maar goetkoop is duurkoop, ja dan koop ik liever iets van betere kwaliteit waar ik ietsje meer voor met betalen.
Alsof de anky kleding van geweldige kwaliteit is![]()
Goedkoop is trouwens met een D
Fjordenmeid schreef:Moet hier nou een topic over worden gemaakt?

Marijkjuh schreef:Ach joh, wat maakt het uit.
Zolang Anky haar prijzen niet a la HH doet word ik er niet heet of koud van.
) sniesie schreef:Fjordenmeid schreef:Moet hier nou een topic over worden gemaakt?
Nee hoor, niets MOET... maar het MAG wel![]()
Net zoals dat jij niet MOET reageren maar wel MAG.
Fjordenmeid schreef:Moet hier nou een topic over worden gemaakt?
Fjordenmeid schreef:Beetje overdreven... :/