Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ook ik laat hierdoor mijn beoordeling niet beïnvloeden. Waarom zou ik? Je beoordeelt wat je ziet. Ik vind het zelfs jammer dat nu de vaders niet meer terug te vinden zijn op de startlijsten van de lrv in België.
nilan8 schreef:ik heb een keer meegemaakt dat ik de ring in kwam met me haflinger, dat de juri gelijk verveeld begon te kijken.ik had echt het idee van wat doe ik hier eigenlijk want ze vind het toch niks dat ik hier met een haflinger kom. kon je dan ook wel zien aan mijn punten.. terwijl het gewoon goed ging.
heb ik niet echt ooit het idee gehad te zijn 'afgerekend' op het hebben van geen papieren en we hebben het ZZ-l met wp's bereikt... Wél ben ik regelmatig gevraagd naar 'het bloed'. Daarbij heb ik altijd netjes antwoord gegeven en een enkele keer uit een grapje eerst gezegd 'rood bloed'. Fitzroy schreef:Maar zijn we nu bezig met fokkerij of wedstrijdsport?
Ik vind het prima zoals het is. En als een jury een opvallend paard in de ring heeft gehad, kan ie altijd na afloop aan de deelnemer vragen hoe de moederlijn is.