Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Carolien007 schreef:Ik heb hem gestoomt.. Strijkbout op stoom zetten, wordt het lekker warm en vochtig, en dan met een doekje of keukenpapier deppen, werkt erg goed. Voor de buitenkant tenminste.
Heb een casco, dus gaat de wind lekker door, dus geen last meer van een stinkende cap.
egnie schreef:Gewoon in de wasmachine netjes in een kussensloop en tussen de handdoeken. Heerlijk schoon en fris....
En dan gaat ie niet bonken en wordt heerlijk schoon en fris! kler schreef:haha nou maakt maar belachelijk hoor maar het werkt echt (ook bij schoenen trouwens). hij moet idd wel even ontdooien, want hij wordt wel een beetje vochtig door het ijs. dus uiteindelijk ben je een dagje zoet (nacht in vriezer, dag ontdooien)
. Overigens kun je hem dan ook in de winter in de schuur hangen lijkt me, als het maar koud genoeg is. Geen probleem hier, het vriest soms tot -35, daar gaan alle geurtjes van om zeep hoor.
Het heeft wel goed geholpen maar niet zo heel lang. PattyOosten schreef:Ik spuit er textielfris van het Kruidvat in.
. Maar als het bij iedereen goed gaat, misschien maar eens proberen... Lenneke_ schreef:Gewoon in een sopje met een lekker ruikend wasmiddel. Daarna goed uitspoelen onder de kraan