Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cyn_Sil schreef:Oke. Heeft iemand misschien ook een idee als je een nieuwe trailer gaat kopen (1.5 paards) en een prijsklasse van max €3750,- hebt? Wat een goed merk/ type is?
ikke schreef:Heb jij wel eens gekeken hoe de trailer aan je auto zit? Nee? Volg voor de grap eens de dissel, vanaf de koppeling naar achter en kijk dan eens waar die allemaal vastzit aan de rest van je trailer.....................
suffie schreef:ikke schreef:Heb jij wel eens gekeken hoe de trailer aan je auto zit? Nee? Volg voor de grap eens de dissel, vanaf de koppeling naar achter en kijk dan eens waar die allemaal vastzit aan de rest van je trailer.....................
Sorry, maar ik snap niet helemaal waar jij het over hebt. Ik ben heel tevreden met mijn trailer en hij heeft een super wegligging. Als deze Atec op is komt er direct weer een andere.

Ik zou liever naar een dealer gaan om een nieuwe of een goede 2e hands te kopen. De dealer kijkt zo'n 2e hands na en verkoopt m niet met rotte bodem neem ik aan. Bij een nieuwe weet je tenminste zeker dat hij goed is + dat je bij een nieuwe trailer ook nog garantie krijgt.
suffie schreef:Ik maak me ook niet zo'n zorgen om het afbreken van de trailer, Ikke. Er staan hier ook jonge paarden in en veulens, maar ik heb nog geen 1x het gevoel gehad dat het onveilig was. Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat een trailer is afgebroken van de dissel, dus ik denk dat dat gewoon je eigen angst is.
runningkawa schreef:Toch durft niet elk paard in een rammelbakje als een ifor
Overigens ken ik ook genoeg handelaren die geen ifor hebben....beter gezegt..ik ken er hier in de buurt geen 1

amondi schreef:Voor mij geen polyester bodem! Die rotten onder het polyester en dat ziie je dus pas als je paard er doorheen is!