Ervaringen met HARRY S HORSE® REGENDEKEN THOR

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re: Ervaringen met HARRY S HORSE® REGENDEKEN THOR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 15:36

Ik heb niet deze deken, maar wel een andere van HH.
Vind de pasvorm niet echt super. De achterkant en de hals sluiten niet mooi aan. Daardoor wordt op de duur de voering nat en trekt het vocht helemaal onder de deken.
Voor op stal en alleen een paar uur buiten vind ik hem prima, maar voor dag en nacht buiten vind ik hem minder fijn.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 19:44

Ik had een 300grams deken van HH.
Was absoluut waterdicht, zelfs bij de ergste buien. Alleen de deken was een beetje smal voor de kont van mijn paard, dus lag een beetje vreemd aan de achterkant.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 19:49

Ik heb hem laatst ook besteld, en schrok van de eerste post van terorita. gelukkig hebben veel anderen toch wel goede ervaringen. hopelijk krijg ik hem snel binnen, maar Piaffe laat maar weinig van zich horen Boos!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 19:53

ik heb m ook voor mijn paard. Ik vind t een fijne deken. Hij valt lekker ruim en blijft goed zitten. Regenbuien doorstaat ie goed.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 21:28

Ik heb voor alle paarden 2 dekens van HH. In totaal 6 stuks, van oud model tot het nieuwste model van winter 2007/2008. Ik ben zeer tevreden over HH, alle dekens zijn nog steeds waterdicht, ook na 5 jaar. Ik maak ze in het voorjaar altijd schoon met de hoge drukspuit en laat ze dan drogen. Over de pasvorm ben ik ook heel teveden!!

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 08:29

Loesje88 schreef:
Ik heb hem laatst ook besteld, en schrok van de eerste post van terorita. gelukkig hebben veel anderen toch wel goede ervaringen. hopelijk krijg ik hem snel binnen, maar Piaffe laat maar weinig van zich horen Boos!

hehe, k heb m ook bij piaffe besteld,
Wanneer heb jij hem besteld?!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 11:04

ik heb hem ook besteld vorige week maandag

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 11:09

tientjeh schreef:
ik heb hem ook besteld vorige week maandag

En welke betalingswijze?
Hem al binnen?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 11:12

vooruit overmaken. en ik heb hem nog niet. EN jij?

lieSjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 11:15

vind het ook erg fijne dekens, paarden staan van 7 tot 7 buiten, regen of geen regen. Als het heel de dag geregent heeft zijn ze s'avonds toch nog droog onder de dekens, en er zitten ook een aantal slopers bij, maar aantal scheuren is toch minder dan bij sommige vorige dekens.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 11:16

Ik ook nog niet hoor, heb hem al op de 16e besteld, ook vooruitbetaling via Ideal (binnen 5 minuten was het netjes afgeschreven) en heb nu al 4 mails gestuurd, en nu begint ze geloof ik lichtelijk geïrriteerd te raken... dat is mooi, want misschien wil ze het nu wél wat sneller afhandelen, zodat ze sneller van me af is Haha!

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 11:16

tientjeh schreef:
vooruit overmaken. en ik heb hem nog niet. EN jij?

Ik heb hem dus pas vorige week besteld,
Machtiging, en heb hem idd ook nog niet..

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 11:20

ik vind hem wel fijn Ja
Ligt fijn, blijft goed liggen en nog niks kapot.

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 12:25

Hier ook een tevreden gebruiker.

Waterdicht, blijft perfect liggen, gaat nu het derde jaar in. Wat wil je nog meer?

Mausie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:32

Ik ben ook best tevreden over mijn HH waterdichte deken, wat waterdichtheid betreft allesinds. Ik vind de pasvorm voor mijn paard iets minder, de hals lijkt mij nogal hoog uitgesneden waardoor het snel knelt. Is wel mijn eerste HH waar ik deze ervaring mee heb. Heb er al verschillende dekens versleten van HH, allen prima qua pasvorm!

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:37

ik heb allemaal deken van hh en ik zweer ermee.
heb nog nooit zulke fijne dekens gehad!
dat meen ik ook!
ook de pasvorm echt goed!
die van mij staat de gehele dag buiten en bij de hele dag regen is alleen de voorkant iets vochtig daar regent het snel naar binnen maar dat heeft een anky of bucas etc ook!
maar hij is verder 1000%waterdicht
had een deken van hh die zelfs naar 3 jaar nog 1000%waterdicht was!
ik weet dus niet wie het vertelde van haar deken maar dat zal misschien een uitschot van de partij zijn geweest ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:43

hier staan ook alle paardjes met een HH regendeken. Ze bevallen prima.

Ga straks ook een dikkere deken van hh bestellen en een staldeken. ben er heel tevereden over. ze liggen ook goed op mijn welshjes.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 20:00

Zojuist een aantal verzopen paarden uit de weide gehaald. Alleen verzopen bij hoofd/hals en staart, de rest was kurkdroog. De Harry's hebben goed werk geleverd vandaag.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:00

Nou ik heb de mijne ook binnen, en ze heeft hem tot nu toe iedere dag op gehad, perfect ding! Lachen ben zeer tevreden Ja alleen vind ik hem ook wat krap op de boeg, maar ik heb dan ook een echte fjord, met een flinke boeg, dus vooruit, dan mag dat nog Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 22:27

Ik heb ook een Thor, een 200grams. Vind het een prima deken! Mooie pasvorm, goed waterdicht. Haha!
Mijn paardje staat niet dag en nacht buiten, maar overdag lekker tijdje buiten. Wel dag en nacht met deze deken op. (in de winter dan he, nu nog niet) Haha!

sannegeurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 13:28

Ik heb sinds ongeveer drie weken een HH deken. Qua waterdichtheid kan ik nu nog niet zoveel zeggen, aangezien hij net nieuw is en dus nog goed waterdicht is. Ik weet niet hoe dat bijvoorbeeld volgend jaar zal zijn. Qua pasvorm zitten ze bij mijn Fries erg goed. Wat is jammer aan deze dekens vind, is dat de ijzeren dingen aan de deken al binnen een week gaan roesten. Gewoon jammer, dat ze niet van RVS zijn gemaakt. Doet verder niets af aan die deken.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 17:59

sannegeurtje schreef:
Ik heb sinds ongeveer drie weken een HH deken. Qua waterdichtheid kan ik nu nog niet zoveel zeggen, aangezien hij net nieuw is en dus nog goed waterdicht is. Ik weet niet hoe dat bijvoorbeeld volgend jaar zal zijn. Qua pasvorm zitten ze bij mijn Fries erg goed. Wat is jammer aan deze dekens vind, is dat de ijzeren dingen aan de deken al binnen een week gaan roesten. Gewoon jammer, dat ze niet van RVS zijn gemaakt. Doet verder niets af aan die deken.

Wat typisch. Ik heb de gespen en ringen van een soort titanium, dat grijze en ik heb nog nergens roest gezien na al die jaren. Ook de nieuwe deken is van hetzelfde grijze spul. Ligt misschien aan de serie????

sannegeurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 14:40

suffie schreef:
sannegeurtje schreef:

Wat typisch. Ik heb de gespen en ringen van een soort titanium, dat grijze en ik heb nog nergens roest gezien na al die jaren. Ook de nieuwe deken is van hetzelfde grijze spul. Ligt misschien aan de serie????

Inderdaad vreemd, ik had de HH Thor ongevoerd ongeveer 1 maand geleden gekocht en die had het na twee weken. Nu heb ik de HH HighNeck 200grams gekocht en die had het al na één week. Echt jammer, mijn paardje staat nu dag en nacht buiten.

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 08:01

Ik heb de 300 grams thor en ik ben er zeer tevreden over! vorig jaar gekocht en is nu nog hartstikke goed en niks ontbreekt en is ook wel goed waterdicht Lachen

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 08:08

ik heb de ongevoerde en de 300 grams thor, beide bevallen heel erg goed, het zijn prijsgunstige dekens met een goede kwaliteit, zeker voor die prijs, mijn paard blijft er prima droog onder!