Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Loesje88 schreef:Ik heb hem laatst ook besteld, en schrok van de eerste post van terorita. gelukkig hebben veel anderen toch wel goede ervaringen. hopelijk krijg ik hem snel binnen, maar Piaffe laat maar weinig van zich horen
tientjeh schreef:ik heb hem ook besteld vorige week maandag
tientjeh schreef:vooruit overmaken. en ik heb hem nog niet. EN jij?
sannegeurtje schreef:Ik heb sinds ongeveer drie weken een HH deken. Qua waterdichtheid kan ik nu nog niet zoveel zeggen, aangezien hij net nieuw is en dus nog goed waterdicht is. Ik weet niet hoe dat bijvoorbeeld volgend jaar zal zijn. Qua pasvorm zitten ze bij mijn Fries erg goed. Wat is jammer aan deze dekens vind, is dat de ijzeren dingen aan de deken al binnen een week gaan roesten. Gewoon jammer, dat ze niet van RVS zijn gemaakt. Doet verder niets af aan die deken.
suffie schreef:sannegeurtje schreef:Ik heb sinds ongeveer drie weken een HH deken. Qua waterdichtheid kan ik nu nog niet zoveel zeggen, aangezien hij net nieuw is en dus nog goed waterdicht is. Ik weet niet hoe dat bijvoorbeeld volgend jaar zal zijn. Qua pasvorm zitten ze bij mijn Fries erg goed. Wat is jammer aan deze dekens vind, is dat de ijzeren dingen aan de deken al binnen een week gaan roesten. Gewoon jammer, dat ze niet van RVS zijn gemaakt. Doet verder niets af aan die deken.
Wat typisch. Ik heb de gespen en ringen van een soort titanium, dat grijze en ik heb nog nergens roest gezien na al die jaren. Ook de nieuwe deken is van hetzelfde grijze spul. Ligt misschien aan de serie????